تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹

صدری: مشترکان تهرانی بدون حضور به مراکز مخابراتی سرویس VDSL (سرینو) دریافت میکنند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از برنامه ریزی برای اجرای جایگزینی اینترنت VDSL به عنوان نسل جدید اینترنت خانگی به جای سرویس ADSL درشهر تهران خبر داد و گفت: به زودی نحوه ثبت نام تغییر ADSL به VDSL(سرینو) شرکت مخابرات ایران در تهران از طریق سایت این شرکت به نشانی www.tci.ir و بدون حضور مشترکین به مراکز مخابراتی صورت می گیرد.

شرکت مخابرات ایران

رویداد۲۴ مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت با اشاره به اینکه ظرفیت واگذاری این سرویس با چهار برابر سرعت برای ۵۵۰ هزار پورت است افزود: در راستای افزایش حداکثری رضایتمندی مشتریان در دریافت سرویس دیتای خانگی و دستور اکید وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، با هدف ارتقاء و افزایش چهار برابری ظرفیت پهنای باند اینترنت خانگی، طرح تغییر ADSL به VDSL(سرینو) شرکت مخابرات ایران در تهران به زودی اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، به تامین زیرساخت های لازم برای اجرای این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: برای اجرای این طرح و سرلوحه قراردادن شعار "جهش تولید" که در ابتدای سال ۹۹ توسط مقام معظم رهبری اعلام شد، در حال تامین زیرساخت های لازم و توسعه ای هستیم.

مهندس سیدمجید صدری، امر توسعه و تامین حداکثری خدمات موردنیاز مشتریان در شرکت مخابرات ایران را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با رویکرد توسعه ای در سال جدید، تمام نیازهای ارتباطی و مخابراتی مورد نیاز مشتریان را با بالاترین کیفیت به آنان ارایه دهیم.


بیشتر بخوانید: صدری: رویکرد مخابرات در سال جدید، ادامه توسعه و نوسازی شبکه‌های ارتباطی است


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان با اشاره به اینکه با راه‌اندازی سرویس VDSL، امیدواریم مشکل کیفیت سرعت اینترنت مشترکین ثابت به حداقل ممکن برسد ،افزود: به زودی طرح تغییر ADSL به VDSL در شهر تهران اجرا و نحوه ثبت نام و واگذاری آن از طریق رسانه ها و سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir اعلام می شود وازمراجعه به مراکز امور مشتریان خودداری فرمایید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان