تاریخ انتشار: ۰۲:۰۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹

چند نوع رژ لب داریم و چه ویژگی‌هایی دارند؟

رژ لب‌ها انواع مختلفی دارند از لاک لب تا رژ لب‌های کرمی که هر خانمی باید انواع رژ لب را بشناسد و با ویژگی‌های آن‌ها آشنا باشد.

تکنیک های آرایشی

رویداد۲۴ منظور از انواع رژ لب فقط تفاوت در رنگ آن‌ها نیست، رژ لب‌های مختلفی در بازار وجود دارد که از نظر جنس و بافت با هم تفاوت دارند و به روش‌ها مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. همه خانم‌ها باید با انواع رژ لب‌های جامد و مایع و ویژگی هر یک از آن‌ها آشنا باشد تا بتواند بهترین رژ لب را برای موقعیت‌های مختلف انتخاب کند، در ادامه این مطلب از نمناک انواع رژ لب را به شما معرفی میکنیم.


رژ لب‌های کرمی و ویژگی آن‌ها

رژ لب‌های کرمی پوشش خوبی دارند و براق هستند، اینگونه رژ لب‌ها معمولا ماندگاری زیادی دارند و باعث تقویت و برجسته به نظر رسیدن لب‌ها میشوند. رژ لب‌های کرمی برای موقعیت‌های مختلف قابل استفاده اند فقط باید در انتخاب رنگ آن دقت کنید.
بیشتر بخوانید: بهترین رنگ مو برای من چه رنگی است؟

رژ لب‌های شفاف و ویژگی آن‌ها

رژ لب‌های شفاف پوشش دهی و رنگ خاصی ندارند فقط باعث میشوند لب‌ها شفاف و زیباتر شوند، این رژ لب‌ها برای دختر خانم‌ها و آرایش روزمره بسیار مناسب هستند. جلوگیری از خشکی لب یکی دیگر از ویژگی‌های رژ لب‌های شفاف است.

رژ لب‌های مات و ویژگی آن‌ها

رژ لب‌های مات امروزه محبوب‌ترین نوع رژ لب بین خانم‌ها هستند که کامل‌ترین پوشش دهی و بیشترین ماندگاری را دارند، رژ لب‌های مات طیف رنگی گسترده‌ای دارند و برای مجالس مناسب‌تر هستند. یکی از بدی‌های اینگونه رژ لب‌ها این است که باعث خشکی لب‌ها میشوند.


لاک لب و ویژگی‌های آن

لاک لب تقریبا شبیه رژ لب‌های مات است و براق نیست، ماندگاری لاک لب فوق العاده است. لاک لب برای عروس خانم‌ها هم گزینه مناسبی است، زیرا پوشش دهی و ماندگاری بالایی دارد.
 
منبع: نمناک
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان