تاریخ انتشار: ۲۰:۲۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹

پراید سال ۹۹ را با چه قیمتی آغاز کرد؟

در حالی که نمایشگاه‌های خودرو با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند، قیمت آگهی‌های اعلامی برای فروش پراید در فضای مجازی با افزایش قابل توجهی نسبت به روز‌های پایانی اسفند ماه همراه شده است.

قیمت پراید در بازار داخلیرویداد۲۴ در حالی که مرز روانی قیمت پراید در سال گذشته محدوده ۶۰ میلیون تومان بود و کاهش قیمت این خودروی پرخریدار سبب نزدیکی قیمت‌ها به این مرز شده بود، آگهی‌های علام در فضای مجازی در کانال ۷۰ میلیون تومانی قرار دارند. تغییر مرز روانی در این فاصله کوتاه را بسیاری به افزایش نرخ دلار در بازار مرتبط می‌دانند. قیمت دلار در بازار آزاد به۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان و در صرافی های بانکی به ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است.

بر این اساس یک دستگاه پراید صفر کیلومتر ۱۱۱ در رنگی جز سفید به قیمت ۷۲ میلیون و پانصد هزار تومان فایل شده است. در عین حال پراید ۱۱۱ سفید رنگ مدل ۹۸ اما صفر کیلومتر نیز به قیمتی برابر با ۶۸ میلیون تومان در بازار فایل شد.

پراید ۱۳۱ سفید رنگ نیز از سوی اگهی‌دهنده به قیمت ۶۷ میلیون و پانصد هزار تومان عرضه شده است. اگهی دهندگان در پاسخ به این سئوال که با توجه به تعطیلی نمایشگاه‌ها انعقاد قرارداد به چه صورتی انجام می گیرد، تاکید کرد: با هماهنگی قبلی امکان حضور در نمایشگاه اتومبیل فراهم خواهد بود. بر اساس این گزارش غالب آگهی دهندگان تاکید داشتند پای معامله حاضر به تخفیف بیشتر خواهند بود. آگهی دهنده دیگری حضور در دفاتر ثبت اسناد را وعده داد.

در عین حال پراید صفر ۱۵۱ یا وانت پراید نیز به قیمت ۷۰ میلیون تومان در بازار فایل شده است .


بیشتر بخوانید: قیمت خودرو‌های داخلی ۹۹/۰۱/۱۹


بر اساس این گزارش بازار خودرو در حالی با افزایش شدید قیمت روبروست که به دلیل شیوع ویروس کرونا این بازار با کاهش شدید مشتریان روبروست و برخی نمایشگاه داران آگهی دهنده  تاکید کردند از ابتدای سال تا کنون هیچ خرید و فروشی صورت نگرفته است اما به دلیل افزایش نرخ ارز، فروشندگان نسبت به بالا بردن قیمت‌های پیشنهادی‌شان اقدام کرده‌اند.

قیمت انواع پراید در کارخانه به شرح زیر اعلام شده است که فاصله بسیار بالایی با قیمت‌های آگهی‌های فایل شده در فضای مجازی دارد.

پراید سال ۹۹ را با چه قیمتی آغاز کرد؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان