تاریخ انتشار: ۲۰:۲۱ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۹

آغاز ثبت‌نام اینترنت پرسرعت VDSL در تهران و قم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از جا‌یگزینی اینترنت VDSL به عنوان نسل جدید اینترنت خانگی به جای سرویس ADSL در تهران وقم خبر داد و گفت: با تامین زیرساخت‌های لازم، برای مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات تهران وقم، امکان ثبت نام اینترنت سرینو با سرعت حداقل ۴ برابر فراهم شده است.

اینترنت پرسرعت

رویداد۲۴ مهندس سیدمجید صدری گفت: مشتریان محترم، برای ثبت تقاضای تغییر تکنولوژی سرویس اینترنت خود از ADSL به VDSL به منظور بهره مندی از سرعت بیشتر حداقل (تا ۴ برابر) به صفحه کاربری خود به آدرس wwwl.tci.ir مراجعه و تقاضای خود را ثبت نمایند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از برنامه ریزی برای اجرای جایگزینی اینترنت VDSL به عنوان نسل جدید اینترنت خانگی به جای سرویس ADSL در کل کشور خبر داد و گفت: فرایند ارتقاء ADSL به VDSL (سرینو) برای مشتریان شرکت مخابرات ایران‌بصورت رایگان و هزینه مودم به انتخاب مشتری به صورت نقد ویا اقساط از وی دریافت می‌شود.

گفتنی است با توجه به شرایط خاص کشوربه منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همه مراحل به صورت غیر حضوری انجام می‌شود؛ لذا از مشتریان عزیز در خواست می‌شود، به هیچ عنوان به مراکز حضوری مراجعه نکنند.
 
منبع: موبنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اینترنت خانگی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان