تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

رضا رشیدپور بودجه حالاخورشید را اعلام کرد

در روزهای گذشته گروهی در فضای مجازی فشار رسانه‌ای بسیاری را متوجه رضا رشیدپور کرده و مدعی شدند که او برای اجرای هر اپیزود از این برنامه ۴۰ میلیون تومان دریافت کرده و نیمی از آن دستمزد شخصی‌اش بوده است.

رضا رشیدپور بودجه حالاخورشید را اعلام کرد

رویداد۲۴ در روزهای گذشته گروهی در فضای مجازی فشار رسانه‌ای بسیاری را متوجه رضا رشیدپور کرده و مدعی شدند که او برای اجرای هر اپیزود از این برنامه ۴۰ میلیون تومان دریافت کرده و نیمی از آن دستمزد شخصی‌اش بوده است. به عبارتی او ۴۳۳ میلیون تومان از این برنامه درآمد داشته است. همچنین در ادامه ادعا شده بود که رشیدپور برای اجرای دو شب برنامه شب یلدا نیز ۵۰۰ میلیون تومان دریافت کرده است.

رضا رشیدپور در ابتدا نسبت به این موضوع در حساب توئیتر خود واکنش نشان داد و اعلام کرد اگر سندی از این موضوع دارید آن را منتشر کنید. در ادامه از سوی مدعیان این‌طور عنوان شد که هیچگونه سندی در صداوسیما برای دستمزد صادر نمی‌شود. با بالا گرفتن این موضوع، رشیدپور در اقدامی جالب توجه به ارائه توضیحاتی شفاف درباره بودجه حالا خورشید پرداخت و سندهای آن را نیز منتشر کرد.

صحبت‌های او که به وسیله دو ویدیو در صفحه اینستاگرامش منتشر شد، به شرح زیر است: «به احترام مردم و برای ثبت در تاریخ عرض می‌کنم. به دلیل کمبودهای داخل سازمان، برنامه حالا خورشید خارج از سازمان ضبط می‌شد. بنابراین هزینه تولید آن شامل رقم‌های مثل اجاره استودیو در بیرون از سازمان، اجاره تجهیزات فنی مثل LED‌‌هایی که داخل استودیو بود. حدود ۵۰ تا ۷۰ نفر پرسنل که در فصل‌های مختلف حالا خورشید من را همراهی می‌کردند. چندین نفر مجریان و گزارشگران مختلف که در کنار من بودند. مهمانانی که برای حضور در استودیو، برخی از آنها دستمزد دریافت می‌کردند. یا مهمان‌هایی که از شهرستان‌ها می‌آمدند و هزینه آنها شامل پول بلیت هواپیما، اقامت در هتل، حمل و نقل و پذیرایی بود. به علاوه دکورهای مختلفی که در فصل‌های مختلف برای برنامه حالا خورشید ساخته می‌شد.»

وی در ویدیوی دوم صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: «با احتساب هزینه‌های تولید که تنها بخشی از آن را در ویدیوی قبل عرض کردم و هزینه‌ها فراتر از این بوده است، کل بودجه برنامه حالا خورشید در اوایل کار حدودا ۱۷ میلیون تومان و در اواخر کار حدودا ۲۲ میلیون تومان بوده. یک میانگین ریاضی نشان می‌دهد که بودجه کل تولید حالا خورشید برای هر اپیزود زیر ۲۰ میلیون تومان بوده است که این رقم مشمول بیمه، مالیات و کسورات قانونی هم می‌شده است. اسناد مربوط به این قرادادها و پرداخت‌ها توسط روابط عمومی محترم شبکه در توئیتر منتشر شده که من عین اسناد را پیوست همین پست اینستاگرامی می‌کنم. از مردم گرامی، مخاطبان ارجمند و فرهیخته خیلی ممنونم. حتما دانستن و شفافیت و آگاهی حق شماست.»



بیشتربخوانید: شوخی رشیدپور با «سیاست سکوت» عارف +فیلم



رشیدپور همچنین در ادامه صحبت‌های خود، متنی را نیز به صورت کپشن در پست اینستاگرامی منتشر کرده بود که به شرح زیر است: «همچنین شکایت رسمی من درباره‌ی انتشار تهمت حقوق چهارصد و سی و سه میلیون تومانی و یا دریافت چهل میلیون تومان به عنوان دستمزد اجرا برای هرقسمت حالا خورشید تقدیم دادسرای محترم فرهنگ و رسانه شده است.»

رضا رشیدپور بودجه حالاخورشید را اعلام کرد

رضا رشیدپور بودجه حالاخورشید را اعلام کرد

رضا رشیدپور بودجه حالاخورشید را اعلام کرد

رضا رشیدپور بودجه حالاخورشید را اعلام کرد

 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان