تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵

کشف روغن‌های تاریخ مصرف گذشته پیش از تولید زولبیاهای افطاری در گرمسار

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از كشف و ضبط روغن‌هاي تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: این روغن‌ها از یک تولیدی شیرینی و زولبیا کشف شد.

رویداد۲۴- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از كشف و ضبط روغن‌هاي تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: این روغن‌ها از یک تولیدی شیرینی و زولبیا کشف شد.

منطقه سمنان، دکتر پرویز با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گرمسار نظارت بر اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را تشدید کرده‌اند.

وی از از تشدید نظارت، کنترل و بازرسی بهداشتی از مراکز و اماکن مرتبط با مواد غذایی به منظور جلوگیری از بروز و شیوع بیماری‌های مرتبط با غذا و آب خبر داد و با اشاره به کشف روغن‌های تاریخ گذشته در برخی شیرینی‌فروشی‌های این شهرستان افزود: در همین راستا نظارت بر برخی از فعالیت‌های خاص از جمله تهیه و فروش مواد غذایی از جمله زولبیا، بامیه، آش و حلیم بيشتر مي‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از راه‌اندازی گشت‌های شبانه نظارت در این شهرستان خبر داد و با اشاره به آخرین کشفیات این گشت‌های شبانه، یادآوری کرد: در این برنامه که بصورت گشت‌های شبانه بعد از افطار توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گرمسار انجام می‌شود تعدادی حلب روغن تاریخ مصرف گذشته که برای طبخ زولبیا و بامیه استفاده می‌شد، کشف و توقیف و متخلفین به مراجع ذی‌ربط معرفی شدند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: رویداد24 ، روغن ، افطاری
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان