تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

نشست آنلاین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با استاندار و فرمانداران شهرستان‌های استان تهران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، صبح امروز به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص شبکه و سرویس‌های مخابراتی شهرستان‌های استان تهران برای اولین بار، با استاندار و فرمانداران شهرستان‌های استان تهران، جلسه ویدیو کنفرانسی برگزار کرد.
شرکت مخابرات ایران
رویداد۲۴ به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدری، صبح امروز، چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۹۹، جلسه‌ای به صورت ویدیوکنفرانسی با استاندار و فرمانداران استان تهران به منظور گفتگو و تبادل نظر در خصوص وضعیت شبکه مخابراتی برگزار کرد.

بر اساس این خبر، در این جلسه، موارد مورد انتظار ارتباطی شهرستان‌های استان تهران از منظر استاندار و فرمانداران استان تهران، مطرح و بحث و تبادل نظر پیرامون پاسخ به نیاز‌های مخابراتی این مناطق صورت گرفت.

همچنین، وضعیت پوشش شبکه مخابراتی شهرستان‌های استان تهران در بخش‌های ثابت، همراه، دیتا و سرویس‌های ارزش افزوده توسط فرمانداران این شهرستان‌ها مطرح و از سوی مهندس صدری و معاونان ایشان مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی ست، در این جلسه ویدیوکنفرانسی، دکتر محسنی بندپی، استاندار تهران، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل، معاونان و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران و مدیران مخابرات منطقه تهران و فرمانداران شهرستان‌های استان تهران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: نشست خبری آنلاین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با خبرنگاران حوزه ICT برگزار شد


خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان