تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹

کدام سهام ها امروز بیشترین رشد را تجربه کردند؟

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳۴هزار و ۹۳۷واحدی در ارتفاع ۹۷۳هزار و ۴۹۵ واحد به کار خود پایان داد.

سهام عدالت

رویداد۲۴ شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳۴هزار و ۹۳۷واحدی در ارتفاع ۹۷۳هزار و ۴۹۵ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۷میلیارد و ۵۴۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۱۹۲میلیارد تومان در بیش از ۹۴۵هزار و ۱۸نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های شیر پاستوره پگاه اصفهان، فرآورده‌های نسوزآذر و فولاد کاوه جنوب کیش امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های زامیاد، سرمایه‌گذاری شاهد و سرمایه‌گذاری سایپا بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۸۳۸ میلیون ورقه به‌ارزش ۳۱۹۲میلیارد تومان در ۴۷۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۸۴واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۱هزار و ۲۴۸واحد قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:سیزده نکته مهم درباره مدیریت و نحوه فروش سهام عدالت


در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیر پگاه آذربایجان شرقی، توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان و هتل پارسیان کوثر اصفهان بیشترین رشد را داشتند شرکت‌های توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، صنعتی بهپاک و کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بورس تهران
نظرات شما
پیشخوان