تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۹

تایید مذاکره دیبالا با یونایتد و تاتنهام

پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس مذاکرات سال گذشته با منچستریونایتد و تاتنهام را تایید کرد.

دیبالا رویداد۲۴ پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی در مصاحبه با CNN تایید کرد که منچستریونایتد و تاتنهام برای جذب او وارد مذاکره شده بودند: کم و بیش یک سال پیش بود که سران یوونتوس اعلام کردند روی من حساب نمی کنند و اینکه دوست ندارند بیش از این برای شان بازی کنم.

همان زمان بود که مذاکرات با تیم هایی که خواهانم بودند شروع شد. بین آنها منچستریونایتد و تاتنهام جدی تر بودند. برای مدت ها گفت و گو ها با این دو باشگاه ادامه داشت و سپس پی اس جی هم اضافه شد. البته من مستقیما با هیچکدام صحبت نکردم و آنها با باشگاه یوونتوس مذاکره می کردند. هدف من اما ماندن بود. شش ماه ضعیف را در یووه داشتم و نمی خواستم در شرایطی جدا شوم که تصویری بد از من نزد هواداران به جا بماند.

او ادامه داد: می خواستم بمانم و خودم را اثبات کنم. گفت‌و‌گوها به نتیجه نرسید و پنجره نقل و انتقالات تابستانی هم بسته شد. شرایط سخت بود چرا که نظر من با باشگاه یکسان نبود. یوونتوس خواهان فروشم بود و من می خواستم بمانم. خوشبختانه با ورود مائوریتزیو ساری نقش من در تیم بهتر شد و تا قبل از تعطیلی فوتبال به خاظر کرونا، فصلی عالی را پشت سر گذاشته بودم. معتقدم با ساری تیم بهتر از گذشته بازی می کند و این بسیار به نفع من شد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان