تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۹

هافبک استقلال رباط پاره کرد

هافبک استقلال که در مسابقه دوستانه دیروز مقابل هوادار به شدت آسیب دیده بود به مدت ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مصدومیت هافبک استقلالرویداد۲۴ رضا آذری در شروع تمرینات استقلال از آماده‌ترین بازیکنان تیمش بود و حتی فرهاد مجیدی هم بازوبند کاپیتانی استقلال را در بازی دوستانه روز گذشته برابر هوادار به او داد. با این حال رضا آذری در اواسط نیمه اول مصدوم شد و بعد از بررسی پزشکان استقلال مشخص شد مصدومیت او از ناحیه رباط است.

حدود دقیقه ٣٠ بازی بود که رضا آذری در یک صحنه روی پای بازیکن هوادار تکل زد، اما زانوی او در این صحنه چرخید و با این مصدومیت بلافاصله از زمین بیرون کشیده شد. او که با درد شدید روی نیمکت تیمش نشست با چهره‌ای گرفته بازی را تا انتها نگاه کرد، درحالیکه در دل دعا می‌کرد مصدومیتش سنگین نباشد. امروز، اما تست‌های اولیه چیز دیگری را نشان می‌داد. دکتر نوروزی مدیر دپارتمان پژشکی باشگاه استقلال در این باره می‌گوید: متاسفانه تست‌های اولیه مشکوک بوده و ما منتظر جواب نهایی ام آر آی هستیم تا در این باره به اطمینان برسیم.


بیشتر بخوانید: شفر: استقلالی‌ها صددرصد در فیفا بازنده هستند


با این شرایط فصل به تلخ‌ترین شکل ممکن برای آذری به پایان رسید و او احتمالا هفته‌های زیادی از لیگ بیستم را هم از دست می‌دهد. آذری فصل قبل در دوران سرمربیگری شفر نام خود را به عنوان یک استعداد جدید در استقلال معرفی کرد، اما در زمان استراماچونی تا آستانه جدایی از این باشگاه پیش رفت، با این حال مخالفت امیرحسین فتحی مدیرعامل وقت استقلال باعث شد او بماند، ولی در این فصل فرصت زیادی برای بازی به او نرسید. او که با اعتماد مجیدی دوباره به بازی و درخشش امیدوار شده بود، در بازی دیروز بازوبند کاپیتانی را هم به بازو بست، اما ظاهرا این موضوع برای او آمد نداشت.

آذری بعد از داریوش شجاعیان و محسن کریمی سومین بازیکن استقلال در این فصل است که رباط صلیبی پاره می‌کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، مصدومیت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان