تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
اطلاع رسانی تبلیغاتی

نکات طلایی رسیدن به تناسب اندام

داشتن کمری باریک یا اندامی زیبا و خوش فرم شاید رویای برخی از افراد باشد اما ما این خبر خوب را به شما می دهیم که این دیگر رویا نیست، بلکه حقیقتی است کاملا دست یافتنی!

تناسب اندامرویداد۲۴ این روزها که عده ای فقط به دنبال لاغر شدن هستند و عده ای هم به دنبال چاق شدن، برخی به فکر تناسب اندام شان هستند!!! شاید از تناسب اندام چیزی ندانید و با خود بگویید مگر کاهش وزن یا افزایش آن و رسیدن به وزن ایده ال همان تناسب اندام نیست؟!؟ اما واقعا منظور از تناسب اندام چیست؟ چرا برخی افراد تمام تلاش خود را می کنند که به تناسب اندام برسند و سلامت باشند!؟! پاسخ این پرسش در دستان کارشناسان من و رژیم است.

اگر بخواهیم تناسب اندام را برای تان معنی کنیم، بهتر است بگوییم که در تناسب اندام علاوه بر داشتن اندام زیبا و خوش فرم، مواردی مثل عملکرد شش ها و ماهیچه های بدن و قلب را نیز شامل می شود و به طور ویژه ظرفیت قلبی و ریوی، نیروی عضلانی، استقامت عضلانی و انعطاف را هم در کنار باقی موارد توجه قرار می دهد.

قطعا با این تعریف، هیچ کسی از تناسب اندام بدش نمی آید، بلکه همه به دنبال آن هستند. مسلما شما هم دوست دارید همان طور که حتی گرمی به وزن تان اضافه نمی شود، قلب، ریه یا شش های سالم و قوی داشته باشید. اما اغلب دچار یک اشتباه بزرگ می شوید و برای رسیدن به اندام زیبا و متناسب و سلامت جسمانی، به رژیم های غیراصولی روی می آورید، و یا حتی بدتر از این، سرخود تصمیم می گیرید که غذای خود را کم کنید یا برخی از مواد غذایی را از سفره تان حذف کنید. بزرگترین و بدترین اشتباهی که می توانید انجام دهید؛ حذف مواد غذایی بدون بررسی و تحقیق.

پس چطور لاغر یا چاق شوید و به تناسب اندام برسید؟ چطور و از کجا رژیم غذایی مناسب را دریافت کنید؟ برای پاسخ به این سوالات و پرسش های این چنینی چند خط طلایی زیر را مطالعه کنید.

با یک رژیم غذایی سالم هم به تناسب اندام برسید و هم سالم بمانید

همیشه برای لاغر یا چاق شدن و به طور کلی رسیدن به اندام و وزن ایده آل به یک چیز فکر کنید؛ سلامتی. این روزها افراد بسیاری به دنبال کاهش یا افزایش وزن شان هستن، حداقل جوان ترها به این موضوع بیشتر اهمیت می دهند و تمام سعی خود را می کنند که خوش هیکل شوند. اما داغ شدن بازار خوش هیکل شدن مساوی است با به وجود آمدن بازار سیاه و بسیاری از مراکز غیر قانونی که با رژیم های غذایی غیر اصولی، سلامت افراد را به بازیچه می گیرند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در دام این کلاهبرداران افتاده باشید و یا حتی خودسرانه اقدام به کم کردن برخی از مواد مصرفی در هر وعده غذایی تان کردید. اما هیچ تغییری مشاهده نکردید. همیشه هم این سوال در ذهن تان وجود دارد که "با تمام تلاشی که می کنم، چرا موفق نمی شوم؟".

کارشناسان من و رژیم معتقدند که برای رسیدن به وزن ایده آل و تناسب اندام نیازی نیست گرسنگی را تحمل کنید و از صبح تا شب سالاد بخوردی و یا این که برعکس برای چاق و خوش اندام شدن، هر روز غذاهای فست فودی و چرب مصرف کنید. باور ما این است که غذا های مورد علاقه ی خود را به میزان کافی و به موقع بخورید و عادات غذایی خود را اصلاح کنید، به مرور زمان خواهید دید که اصلاح عادات غذایی حتی بر کل زندگی شما تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت.

این تصور کاملا اشتباه است که اگر چیزی نخورید یا غذای تان را خیلی کم کنید، کاهش وزن بهتری دارید. شاید در ابتدای یک رژیم سخت و غیر اصولی با کالری بسیار پایین، کاهش وزن تان خوب باشد و ذوق زده شوید، اما به این فکر کردید که در آینده ای نه چندان دور امکان دارد وزن از دست رفته تان دوباره بازگردد؟!؟!؟

با من و رژیم از بازگشت وزن خداحافظی کنید

یکی از دغدغه های مهم افراد بازگشت وزن از دست رفته یا کاهش وزنی است که با سختی به آن رسیده اند. ممکن است مدتی را با رعایت یک رژیم غذایی تمام سعی خود را کرده باشید که به تناسب اندام برسید، اما با اتمام دوره رژیم و پس از گذشت مدتی در کمال ناباوری مشاهده می کنید که ترازوها همان وزن سابق تان را نشان می دهند. این شاید برای شما آخر دنیا باشد!!! اما نگران نباشید برای نداشتن چنین کابوسی، راهی مطمئن وجود دارد.

همان طور که پیش تر هم به ان اشاره کردیم، اصلاح عادات غذایی اولین چیزی است که یک برنامه غذایی مناسب باید انجام دهد. در حقیقت برای داشتن تناسب اندام باید عادات غذایی خود را تغییر دهید، یعنی از رژیمی استفاده کنید شما را به سوی خوب، به اندازه و به موقع غذا خوردن سوق دهد. به طور کلی این نوع رژیم های اصولی و سالم باید شامل، خوردن میوه و سبزیجات بیشتر، نوشیدن به اندازه آب، مصرف پروتئین، کربوهیدرات ها و چربی های سالم باشد. اما ممکن است این جا سوالی مهم به وجود بیاید، این که بعد از پروسه ی رژیم گرفتن و اتمام آن آیا راهی وجود دارد که از افزایش وزن مجدد جلوگیری کرد یا این که وزن را در حالت تعادل نگه داشت؟

نکات طلایی رسیدن به تناسب اندام

پیشنهاد کارشناسان من و رژیم مراجعه به پزشکان تغذیه حرفه ای و یا وبسایت های رسمی و معتبری هستند که با دریافت اطلاعات و مشخصات هریک از متقاضیان، رژیم مخصوص تهیه و در اختیارشان می گذارد. این را هرگز فراموش نکنید که همواره و برای هر رژیم غذایی اصول معین و مشخصی وجود دارد که برای هر شخصی منحصر به فرد است.


بیشتر بخوانید: روشی که شکم افتاده و شل را ۱۰ روزه سفت میکند!


در هر کجا که هستید، منزل، محل کار دانشگاه یا در طول سفر و یا در هر ساعتی از شبانه روز، تنها با چند کلیک ساده می توانید وارد وب سایت من و رژیم شوید و ثبت نام کنید. با وارد کردن مشخصات دقیق تان در این سایت، رژیم غذایی که مناسب شماست را دریافت کرده و نسبت به تغییر وزن تان اقدام نمایید. همان طور که از ثابت بودن وزن و اهمیت آن گفتیم، موضوع بسیار مهمی که در مورد سایت من و رژیم این است که این وب سایت به شما کمک می کند که وزن خود را ثابت نگه دارید و دائما وزن تان دچار نوسان نشود و به دنبال آن همیشه در سلامت جسمی و روحی و از همه مهم تر، تناسب اندام باشید. شما هم امتحان کنید و بدون هیچ گونه نگرانی با متخصصین تغذیه ما در ارتباط باشید و با اصولی ترین روش ممکن رژیم بگیرید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان