تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان:

اندونزی، عراق و افغانستان خواستار ایجاد مدارس قرآنی هستند

شیراز- مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان، گفت: کشورهای اندونزی، عراق و افغانستان خواستار ایجاد مدارس قرآنی هستند.
 رویداد۲۴-مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان، گفت: کشورهای اندونزی، عراق و افغانستان خواستار ایجاد مدارس قرآنی هستند.

 حجت الاسلام علی شاهسونی شامگاه سه شنبه در آیین تکریم از مجتبی فردفانی، نفر برتر مسابقات بین المللی حفظ قرآن کریم که در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار شد  با بیان اینکه بسیاری از شهروندان کشورهای مسلمان از جمله اندونزی، عراق و افغانستان در مراکز قرآن آموزی ایران در حال فراگرفتن تعالیم قرآن هستند، اظهار کرد: آنها خواستار این هستند که فرهنگ قرآن آموزی ما را به کشور خود انتقال دهند.

وی از سفر یک خانواده آمریکایی به روستای «قرآن آباد» استهبان خبر داد و گفت: این خانواده برای اینکه فرزندان خود را با تعالیم قرآنی آشنا سازند و قرآن بیاموزند به ایران مسافرت کرده اند.

شاهسونی از ساخت بیش از 70 ساختمان در نقاط مختلف کشور برای آموزش های موسسه بیت الاحزان اشاره کرد و افزود: مدارس شبانه روزی طرح و ایده جدیدی است که موسسه دایر ساخته و الگویی برای دیگر مراکز آموزش قرآن شده است.

وی تعداد مدارس شبانه روزی آموزش قرآن بیت الاحزان را 9 مورد عنوان کرد و گفت: مجموعه قرآنی بیت الاحزان اکنون به خاطر وجود 157 شعبه در 12 استان ابعاد ملی یافته و تابستان امسال بیش از 1400 حافظ کل قرآن کریم تحویل جامعه قرآنی می شوند.

منبع: مهر
برچسب ها: مدارس
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان