تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۱۷ تير ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۷ نظر

تست اصلاح نژادی در آلمان نازی و برتری خیالی نژاد آریایی

در این تصویر تاریخی، لحظه تست نژادی از افراد را ببینید. بر پایه این تست که توسط حزب نازی انجام می‌شد اگر فرد آریایی نبود، کشته می‌شد. یکی از بزرگترین کشتارهای نژادی بر پایه همین تست‌ها انجام شده است.

تست اصلاح نژادی در آلمان نازی

رویداد۲۴ تصویر ثبت شده در آلمان، سال ۱۹۴۰؛ آزمایش تشخیص نژاد آریایی. با قدرت گرفتن حزب نازی در سال ۱۹۳۳ سیاست نژادپرستانه گسترده‌ای در آلمان آغاز شد و با کشور گشایی‌های هیتلر در سال‌های بعد از مرز‌های آلمان فراتر رفته و در هولوکاست به اوج خود رسید.

آلمان‌ها که در جنگ جهانی اول تحقیر شده بودند و غرامت سنگینی از سوی کشور‌های متفقین برای آنها تعیین شده بود، بیش از همه چیز به حزبی نیاز داشتند تا برتری تاریخی کشور را احیا کند و غرور از دست رفته آلمان‌ها را بازگرداند. حزب نازی با تاکید بر برتری نژاد آلمانی -نوردیک- که ریشه‌های آریایی داشتند، چنین فقدانی را جبران می‌کرد.

به گزارش رویداد۲۴ هیتلر در کتاب «نبرد من» و با استناد بر تحقیقات شبه علمی، نژاد آریایی را برترین و متمدن‌ترین نژاد بشر معرفی می‌کند و دیگر نژاد‌ها را پایین‌تر و یهودیان، اسلاو‌ها و کولیان را مادون انسان می‌داند. از منظر حزب نازی مشخصات انسان آریایی چنین است: «قد بلند (میانگین ۱۷۵ سانتی‌متر)، چهره کشیده، چانه برجسته، بینی باریک و صاف با برآمدگی کوچک، جمجمه کشیده، موی صاف و روشن، رنگ چشم روشن و پوست سفید.»

هیتلر پس از به قدرت رسیدن هیاتی را برای یافتن انسان‌های خالص آریایی به آلپ فرستاد و به تصفیه نژادی گسترده‌ای در خاک آلمان دست زد. بنابر سیاست‌های حزب کسانی که غیرآریایی تشخیص داده می‌شدند، مقطوع النسل شده و مادون انسان‌ها باید به طور کلی از بین می‌رفتند یا به بردگی و کار اجباری تن می‌دادند. چنین دیدگاهی زمینه‌ساز بزرگترین نسل کشی تاریخ شد و به نفرت نژادی و سرکوب اقلیت‌ها در سراسر اروپا دامن زد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
آذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
1
5
هیچ نژاد خالصی وجود نداره و بشر در طول 200 هزار سالی که محققان اعلام کردند از افریقا خارج شده مدام در حال اختلاط نژادی بوده مخصوصا در هزاره اخیر بخاطر مهاجرتها و جنگهای زیادی که در اوراسیا و شمال افریقا و کلا جهان صورت گرفته بیش از پیش نژادها با هم مختلط شده حتی قبل از اون تاریخ انسانها با نئاندرتالها و سایر انسان گونه ها هم امیزشهایی داشته
از طرفی هر نژادی امتیازات و نقاط ضعفی داره مثلا نژاد سیاه در ظاهر زشت به نظر میاد ولی دارای قدرت بدنی زیادیه و ایمنی بالاتری داره و یا نژاد زرد جثه کوچکتری داره ولی از نظر حرکتی ذاتا سرعتی هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
2
7
چقد وحشتناک
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
هر نژاد یا فرهنگ یا تمدنی مزایا و محاسنی داره که نژادهای دیگر ممکنه نداشته باشند. نژاد سیاه در دو میدانی و... خوب عمل می‌کنه و سفیدپوستان در اختراعات و قدرت جهانی و اکتشافات و... عالی عمل کردند و هنوز هم حرف اول رو میزنند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
3
9
چرا چرندیات تَف دادین برا ما؟ کجاااااا هرکی که آریایی نبوده رو میکشتن؟ این عکس مربوط یک فرد فراری بلند پایه یهودی تحت تعقیبه که دارن مشخصات اون فرد رو با این کسی که مشکوکه تطابق میدن
چقدر جهل، چقدر بیسواد...
شمایی که سر از کـ*ون خَر در نمیاری مطلب ننویس
محمد هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
4
یعنی آلمانی ها اینقدر احمق بودن که با اندازه گیری دماغ نژاد رو مشخص کنن؟؟؟!!! و اینقدر هم بیکار؟!!!
من که باور نمی کنم.
دروغ های به این بزرگی رو دیگه نگید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
0
1
فقط بر علیه یهودیان جنگ جهانی رو برپا کردند ولی فاشیست بودن و نژاد آریایی رو برتر میدونستند مثل خود من اما فقط یهودیان رو مورد شکنجه قرار میدادند و با این روش هاهم نمیگفتن طرف آریایی بر تفسیر تاریخ و جغرافی محل تولد اون فرد با جد و جده اش متوجه نژاد او میشدند!
هایل هیتلر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
2
4
نژاد آریایی بر ترین است خودشو بکشی هم نمیتونی مخفیش کنی
نظرات شما
پیشخوان