تاریخ انتشار: ۲۱:۱۹ - ۲۰ تير ۱۳۹۹

جزئیات برنامه جامع وزارت اقتصاد برای بورس / عرضه‌های اولیه در راهند

یک مقام ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی از برنامه جامع این وزارتخانه برای بورس خبر داد و گفت‌: برنامه مفصلی برای بازار بورس داریم تا روند منطقی به خود بگیرد. این مقام ارشد وزارت اقتصاد تصریح کرد: افزایش عرضه اولیه‌ها، سهام شناور، فروش اوراق و صندوق پروژه بخشی از برنامه‌های بورسی در روز‌های آینده است.

بازار بورس

رویداد۲۴ یک مقام ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی از برنامه جامع این وزارتخانه برای بورس خبر داد و گفت‌: برنامه مفصلی برای بازار بورس داریم تا روند منطقی به خود بگیرد.

یک مقام ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به رشد شاخص بورس و نامه برخی اقتصاددانان مبنی بر اینکه شاخص سیگنال منفی و ایجاد تورم انتظاری به بازار‌های متخلف می‌دهد و افزایش قیمت ارز متاثر از این موضوع است، اظهار داشت: راه برای نقد بازار بورس باز است و نامه اقتصاددانان خوانده شد و البته این نامه روی روند مثبت بازار تاثیری نداشت. بورس در روز‌های گذشته رشد داشته و خودش را تصحیح می‌کند.

آشنایی با ۱۰ اصطلاح پرکاربرد بورس در روز‌های رونق بازار سرمایه

وی با تاکید بر اینکه رشد شاخص بورس قطعا روی قیمت ارز موثر است، بیان داشت: برنامه مفصل و جامعی برای بازار بورس داریم تا روند منطقی به خود بگیرد. سعی شده تا عرضه اولیه هر هفته وجود داشته باشد و قرار است، به ۲ عرضه اولیه در هفته برسیم. همین عامل باعث اصلاح بازار خواهد شد.
بیشتر بخوانید: باید ازغول عظیم‌الجثه بورس ترسید/سیاستی که میلیون‌ها نفر را در کشور صاحب سهام کنیم اشتباه بود
این مقام ارشد وزارت اقتصاد تصریح کرد: افزایش عرضه اولیه‌ها، سهام شناور، فروش اوراق و صندوق پروژه بخشی از برنامه‌های بورسی در روز‌های آینده است.


منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان