تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۳ تير ۱۳۹۹
با حضور مدیرعامل صنایع شیرایران(پگاه) برگزار شد:

نشست تخصصی صنعت لبنیات در خبرگزاری ایسنا

نشست تخصصی مدیران صنعت لبنیات در خبرگزاری ایسنا با حضور عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران(پگاه) در خبرگزاری ایسنا برگزار شد.

لبنیات پگاه

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی صنایع شیر ایران(پگاه)، در این نشست رسانه ای که با حضور مدیرعامل پگاه، مدیرعامل انجمن صنایع لبنی و مدیران دو شرکت دیگر برگزار شد، مباحث مرتبط با این صنعت بررسی و تحلیل شد.

برپایه این گزارش، در این نشست، مباحثی چون قیمت گذاری لبنیات، سلامت محصولات، صادرات شیرخشک و برنامه‌های تولید کیفی در کشور بررسی و پاسخ داده شد.

در این جلسه که مشروح آن به زودی در خبرگزاری ایسنا منتشر خواهد شد، عبداله قدوسی با اشاره به جایگاه شرکت صنایع شیر ایران در تامین اقلام کیفی و سلامت محور توضیح داد: با تلاش شرکت‌های متعدد در صنعت لبنیات، هم اکنون این صنعت خودکفاست و توانسته در حوزه صادرات هم نقش موثری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه تا سال 1380 حدود 400 میلیون دلار واردات در این حوزه داشته ایم افزود: افتخار این صنعت است که مردم هم اکنون حق انتخاب محصولات سالم و فراسودمند را دارند و این صنعت توانسته نمودار سلامت را در کشور ارتقا دهد.


گفتنی است در این جلسه که به زودی مشروح آن منتشر خواهد شد، مسائل متعددی مطرح شد و حاضران توضیحاتی در این خصوص ارائه دادند.

http://pegah.ir/n/10543

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان