تاریخ انتشار: ۰۱:۴۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۵

کلاسهای قرآنی رایگان در مراکز شهرداری تهران

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: با وعده ای که در سال گذشته داده شد همزمان با ماه مبارک رمضان کلیه کلاسهای قرآنی در سطح سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در کلیه مراکز این سازمان رایگان شد.
رویداد۲۴ -«محمود صلاحی» شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره قرآنی «عمری با قرآن» که در تالار ایوان شمس برگزار شد افزود: با رایگان شدن کلاسهای قرآنی 500 درصد به جمعیت شرکت کنندگان در این کلاسها افزوده شد و این کلاسها در رده های سنی مختلف از جمله زیر 10 و بالای 10 سال ویژه دختران و پسران و ویژه والدین آنها در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: با استقبال پرشور شرکت کنندگان کلاسهای قرآنی جدید در سطح فرهنگسراها و سرای محلات شکل گرفت.
رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به دیگر برنامه های این سازمان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه بر آستان جانان، غبار روبی 110 مسجد در مناطق 22 گانه شهرداری تهران برگزار شد و همچنین در 308 مسجد قبل از افطار یک جزء قرآن تلاوت می شود و در ادامه نماز جماعت و یک افطاری ساده بین نمازگزاران توزیع می شود.
وی از برگزاری بزرگترین کرسی تلاوت قرآن در میدان امام حسین(ع) در شبهای ماه رمضان خبر داد و گفت: قبل از نمازجماعت این کرسی تلاوت قرآن با استقبال پرشور شهروندان روزه دار برگزار می شود.
صلاحی خاطرنشان کرد: فرهنگسرای بندگی هم در میدان امام حسین(ع) هر شب با برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی میزبان پرشور شهروندان است که طبق آمار در 12 شب اول ماه رمضان 250 هزار نفر از برنامه های فرهنگسرای بندگی در میدان امام حسین(ع) دیدن کردند.
وی تاکید کرد: حضور پرشور دانشجویان و جوانان در برنامه ها و کلاسهای قرآنی در شهر تهران بسیار چشمگیر و پرشور است و تلاش می کنیم فعالیت های هنری با موضوعات قرآنی را در شهر تهران گسترش دهیم.
رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران یادآور شد: جشنواره قرآنی عمری با قرآن به بلوغ خود نزدیک شده و خوشحالیم در این جشنواره از پیشکسوتان و تمامی افرادی که فعالیت فاخر قرآنی انجام می دهند از آنان تجلیل و تکریم کنیم.
منبع: ایرنا
برچسب ها: رایگان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان