تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۲۸ تير ۱۳۹۹

جزییات توافق کی‌روش و فدراسیون فوتبال

سایت فدراسیون فوتبال نوشت: دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: با تعامل بسیار خوب صورت گرفته میان اقای کی روش و فدراسیون فوتبال پرونده نزد فیفا مختومه اعلام شد.

کارلوس کی‌روش

رویداد۲۴ مهدی محمد نبی،دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره مختومه اعلام شدن پرونده شکایت کارلوس کی روش از سوی فیفا عنوان کرد:واقعیت این است که در 8 سالی که کی روش سرمربی تیم ملی ایران بود،دو صعود متوالی به جام جهانی به ثبت رسید و نتایج مطلوبی کسب شد که این نتایج در تاریخ فوتبال ایران ثبت شده است.

وی ادامه داد:از سوی دیگر پس از جام ملت های آسیا  ایمیل هایی   به سمت ایشان رفته بود که بعضا در آن عبارات خوبی به کار گرفته نشده بود که این باعث چالش در تعامل های قبلی شده و رنجش ایشان را در پی داشت.در نهایت این فرآیند  به رایی که اسفندماه 98 از سوی فیفا صادر شد انجامید که  فدراسیون به پرداخت 200 هزار یورو،به اضافه جرایم دیرکرد، پرداخت هزینه های دادرسی و همچنین وکلای پرونده محکوم شده بود.


بیشتر بخوانید: کنایه جدید کی‌روش؛ همه چیز تقصیر تاج بود!


دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود:در ادامه،با توجه به ماموریتی که هیات رییسه فدراسیون فوتبال در فروردین ماه به دبیرکل دادند پیگیری ویژه موضوع در جهت مذاکره با ایشان در دستور کار قرار گرفت که بر اساس پیگیری هایی که از طریق اینجانب و دپارتمان تیم های ملی به عمل آمد خوشبختانه توانستیم به تفاهم برسیم.در این مدت حدود یک ماه مرتب با ایشان از طریق مذاکرات تصویری و ایمیلی مذاکره داشتیم و با دلجویی لازم از ایشان،سو تفاهمات برطرف شد.

نبی خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته  بیش از 50 درصد مبلغ رای صادره  فیفا با احتساب کلیه هزینه های مرتبط از رای صادره کم شد و در نهایت با تعامل بسیار خوب صورت گرفته پرونده نزد فیفا مختومه اعلام شد. در این جا از طرف فدراسیون فوتبال از آقای کارلوس کی روش تشکر می کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان