تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

طالب زاده: سیاه پوستان در زندان‌های آمریکا به اسلام رو می‌آورند / ۳۰ تا ۷۰ درصد بردگانی که به آمریکا برده شدند مسلمان بودند

طالب زاده با اشاره به درصد موفقیت فعالیت تبلیغی در بین سیاه پوستان بیان کرد: بین ۳۰ تا ۷۰ درصد از بردگانی که به آمریکا برده شدند مسلمان بودند. امروز این آگاهی شکل گرفته است و سیاه پوستان در زندان‌ها به اسلام رو می‌آورند و اسلام به عنوان DNA خفته در وجود آن‌ها شکل می‌گیرد.

طالب زاده

رویداد۲۴  نادر طالب زاده گفت: اسلام جذاب است و پس از انقلاب اسلامی یک تشنگی عجیب و مخاطبان حقیقت جو در دنیا شکل گرفته است و یکی از مهمترین این مخاطبان از آمریکای لاتین هستند.

وی در نشستی با عنوان دوره تخصصی ختامه مسک افزود: طلاب فعال در عرصه لاتین بسیار مهم و اثربخش هستند. ورکشاپ و کارگاهی که در این زمینه نیز شکل گرفته اند بسیار مهم و اثر بخش است. مستند جهانشهری‌ها از جمله الگو‌های موفق برای ارایه اسلام حقیقی به جهان است.
بیشتر بخوانید: تظاهرات می‌گساران در آمریکا!
طالب زاده یادآورشد: مبلغان و مستندسازان یکی از مهمترین ستون‌های تبلیغی انقلاب اسلامی در دنیا هستند. شیخ زکزاکی از نمونه‌های بسیار موفق طلاب بومی آموزش دیده شده هستند، زیرا ایشان چند میلیون نفر را منقلب کرد. این مساله نشان داد که اگر یک طلبه بومی درایران تعلیم یابد چگونه می‌تواند موفق شود.

مستندساز ایرانی با اشاره به درصد موفقیت فعالیت تبلیغی در بین سیاه پوستان بیان کرد: بین ۳۰ تا ۷۰ درصد از بردگانی که به آمریکا برده شدند مسلمان بودند. امروز این آگاهی شکل گرفته است و سیاه پوستان در زندان‌ها به اسلام رو می‌آورند و اسلام به عنوان DNA خفته در وجود آن‌ها شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به مخفی کاری تاریخی آمریکا علیه سیاه پوستان گفت: تظاهرات امروز و در آستانه انتخابات آمریکا که در آینده رخ خواهد داد نمونه‌هایی از تجلی این بیداری است.

این فعال رسانه عرصه بین الملل بیان گفت: این دوره نشان می‌دهد که چه چیز‌هایی برای تبلیغ واقعی اسلام نیاز داریم. این دوره به ما نشان می‌دهد که چه چیز‌هایی داریم و چه چیز‌هایی برای تبلیغ دین نیاز داریم تا مخاطبان تشنه معارف اسلام را یاری دهیم.

وی افزود: در تجربه سال‌های پیش خود با آقای گونزالس در اسپانیا همراه بودم. در آن زمان در اندلس و کوردبا حضور یافت و آثار ۸۰۰ ساله اسلامی در اروپا را دیدم که یکی از مهمترین آثار تاریخی اسپانیا و اروپا است و امروز اسپانیا درآمد عظیمی از این ابنیه تاریخی در گرانادا و کوردبا دارد.

طالب زاده یادآورشد: وقتی اسلام بی ولایت به اسپانیا می‌رود تنها یک بنای ساده از آن باقی می‌ماند و ما باید اسلام با ولایت را به نیا عرضه کنیم که اسلامی ماندگار و مانا و حقیقی است. در این عرصه نیازمند طلابی هستیم که فکر جدید بیاورند.

مستندساز ایرانی بیان کرد: باید به طلاب کمک شود که اعتماد به نفس آن‌ها اضافه شود و آن مسایلی که در حوزه و در این گونه کارگاه‌ها می‌آموزند را در صحنه عملی پیاده کنند.

وی گفت: هیچ مذهب و دینی به جذابیت اسلام نمی‌رسد، زیرا حقیقت مطلق است. اینکه تلاش کنیم این محتوای عظیم به یک محتوای جذاب مبدل شود، بسیار مقدس و مهم است. این مساله به این نکته بیاندیشیم که چگونه اسلام را به دنیا عرضه کنیم.

این فعال رسانه عرصه بین الملل با اشاره به ساخت مستند مسیح، گفت: در مسیری که در تهران می‌آمدم به آقای اجاره دار تماس گرفتم که بازخورد این فیلم را ببینیم که وی به ما گفت که همه کار‌ها انجام شده است که نتوانیم بازخورد بگیریم.

وی افزود: دانشگاه صداوسیما تلفیقی از علما و فضلا و رسانه ای‌ها در این عرصه تلاش می‌کند. باید ذره ذره اسلام و آیات و روایات را به شکلی به غرب عرضه کنیم که به شکلی جذاب این معارف را به دنیا معرفی کنیم.

طالب زاده یادآورشد: امروز وظیفه بسیار عظیمی در خدمت به مسلمانان غرب داریم. این کار باید از نهادهایی، چون صداوسیما و ارتباط با حوزه شروع شود. آمریکا لاتین قسمت مستضعف جهان است و این عرصه بسیار مهم است.

مستندساز ایرانی بیان کرد: همه امروز از ایرانی که توان فکری و نظامی و محتوایی دارد انتظار دارند که این حکومت ولایی را در قالب فعالیت‌های تبلیغی و محتوایی به دنیا عرضه کند.

وی گفت: در یک فیلمی مشاهده می‌کردند که اسراییلی‌ها در مرکز ویلسون و واشنگتن از ابهت و عزمت ایران و شکست ناپذیری ایران سخن می‌گفتند. این مساله نشان می‌دهد که اسراییلی‌ها بهتر از آمریکایی‌ها و حتی برخی در داخل عظمت انقلاب و اسلام ما را درک کرده اند.

این فعال رسانه عرصه بین الملل بیان گفت: هر انسان طلبه‌ای در جهان جذاب است و اصلا کسی که دنبال حقیقت است انسان جذابی است. انسان طلاب حقیقت یک دسته دیگری از انسان‌ها هستند. هر کدام از این مبلغان یک دنیا هستند. این طلاب امروز به قم آمده اند و به دنبال تحصیل علوم اهل بیت (ع) است. مهم این است که این وجد و خوشحالی از آموزش علوم اهل بیت (ع) را به دنیا عرضه کند.

وی افزود: همه مشکلات اقتصادی و توطئه‌های آمریکا یک هجمه و توطئه بزرگ است تا ما ایرانیان متوجه جایگاه مان نشویم. باید در رسانه‌های ملی و بین المللی جریان اثر گذاری فعال کنیم که به رشد و تعالی مباحث اسلامی بیانجامد.

منبع: حوزه نیوز
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
رهسپار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
2
این چه طرز آمار دادن آقای طالب زاده 30 تا 70 درصد از بردگانی که به آمریکا برده شدند مسلمان بودند. مرجع این آمار کجاست؟ تخیلات جنابعالی...
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
3
خدا رو شکر شما سفید پوستید و مسلمان هم هستید نیازی نیست اون جا مسلمون بشید ، پس برید اون جا حال‌شو ببرید ، مشکلی نیست!!!!!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان