تاریخ انتشار: ۱۹:۳۹ - ۲۹ تير ۱۳۹۹

آرامش دلار روی تابلو؛ سکه از نفس افتاد

نماد دلار روی تابلو‌ها امروز را هم کم افت و خیز طی کرد، ولی سکه با وجود اینکه بازار صبح را پر تلاطم سپری میکرد، در حدود ساعت ۱ و نیم افتی محسوس را به ثبت رسانده و تا لحظه تنظیم خبر هم آرامش خود را حفظ کرده است، هر چند گفتن این نکته خالی از لطف نیست که زیاد شدن حباب سکه نسبت به دیروز امید‌ها را نسبت به کم شدن التهاب بازار دلار بیشتر میکند.

قیمت سکه و دلاررویداد۲۴ در زمان انتشار این خبر قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 300 هزار تومان است و قیمت هر عدد سکه بهار آزادی طرح قدیم هم 10 میلیون و 800 هزار تومان است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت 5 میلیون و 750 هزار تومان، ربع سکه به قیمت 3 میلیون و 500 هزار تومان و سکه یک گرمی به قیمت 1 میلیون و 820 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بزرگتر های خانواده سکه امروز آرام بودند و فقط نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب 100، 120 و 20 هزار تومان گرانتر شدند. به علاوه باید گفت سکه از پایان بازار صبح دیگر تغییر قیمت محسوسی نداشته است.
از سوی دیگر باید گفت سکه امامی، سکه بهار آزادی، نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب 614، 196، 447، 846 و 512 هزار تومان حباب را با خود حمل می‌کنندکه نسبت به دیروز به طور واضحی زیادتر شده اند.

قیمت هر گرم طلای 18 عیار هم که امروز یک میلیون و 74 هزار و 900 تومان است که نسبت به قیمت شروع بازار صبح 13 هزار و 600 تومان رشد کرده است و در بازار جهانی هم ارزش هر اونس طلا بدون تغییر نسبت به دیروز 1810 دلار است.

و اما در بازار ارز
در جریان معاملات امروز بازار ارز، نوسانات تابلوی شبکه اطلاع رسانی طلا چندان محسوس نبود و دلار و یورو تغییر قابل ملاحظه ای نداشتند ولی پوند حدود 2 هزار تومان رشد قیمت را به ثبت رساند.


بیشتر بخوانید: قیمت ارز، دلار، یورو، سکه و طلا ۱۳۹۹/۰۴/۲۹


بر همین اساس تا لحظات تنظیم خبر تابلوی شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز قیمت دلار را 23 هزار و 100 تومان و یورو 25 هزار و 400 تومان نشان میدهد. که با توجه به گزارش این شبکه دلار و یورو امروز تغییر قیمت محسوسی نداشته اند.
لازم به ذکر است که پوند هم با 730 تومان کاهش خود را به قیمت برابریِ 31 هزار و 260 تومان رساند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت دلار ، قیمت طلا
نظرات شما
پیشخوان