تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹

محدودیت‌های کرونایی در کرج تمدید شد

فرماندار کرج از تمدید محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان برای چهارمین هفته کاری خبر داد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا

رویداد۲۴  غفور قاسم پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این تصمیم به دلیل قرار گرفتن شهرستان کرج در وضعیت قرمز اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس محدودیت‌هایی که پیش تر اطلاع رسانی شده بود، به مدت یک هفته دیگر از امروز شنبه چهارم تا دهم مرداد ماه تمدید شده است.


بیشتر بخوانید: ابراز نگرانی استاندار البرز از وضعیت کرونا/ ۵۰ نفر طی دو روز فوت کرده‌اند


فرماندار کرج همچنین اضافه کرد: فعالیت مراکز پرخطر در شهرستان کرج شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها، آموزشگاه‌ها، کتابخانه ها، مهدکودک‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها، باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد، مصلی‌ها، باشگاه‌های ورزشی پربرخورد مانند کشتی، کاراته، جودو، مدارس شبانه روزی، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی و آبی، باشگاه‌های ورزشی سالنی، به مدت یک هفته تعطیل است و برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش نیز تا اطلاع بعدی متوقف می‌شود.

قاسم پور گفت: ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی، اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات، مترو، ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر اماکن سرپوشیده از دیگر محدودیت‌های کرونایی در شهرستان کرج است که پیش تر اطلاع رسانی شده بود.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان