تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

یورودیزل، محصول جدید ایرانول با رنگ آبی آمد

شرکت نفت ایرانول از جدیدترین محصول خود به نام یورودیزل رونمایی کرد. این محصول جهت مصرف در موتورهای دیزلی سنگین مطابق با استاندارد سطح آلایندگی یورو 5 و پایین تر تولید شده است.
ایرانول
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی شرکت نفت ایرانول، ایرانول یورو دیزل با استفاده از روغن پایه تمام سنتتیک و مواد افزودنی مرغوب، جهت مصرف در موتور‌های دیزلی سنگین مطابق با استاندارد سطح آلایندگی یورو ۵ و پایین تر، با رنگ خاص و قابل توجه «آبی» مناسب برای تمامی فصول و شرایط آب و هوایی ایران تولید شده است.

از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به دارا بودن استاندارد ACEA: E۷ (انجمن تولیدکنندگان خودرو اروپا) و API CI-۴ برای موتور‌های دیزلی سنگین، کارایی عالی در موتور‌های مجهز به فن آوری پیشرفته EGR و SCR جهت کاهش آلاینده‌های خاص، خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی ممتاز اشاره کرد.

ایرانول یورو دیزل قابلیت پاک‌کنندگی قوی دوده، جهت کاهش رسوبات ناشی از احتراق و اکسیداسیون داشته و خنثی کننده اسید‌های حاصل از اکسیداسیون و احتراق جهت جلوگیری از خوردگی قطعات موتور بوده و همچنین دارای مواد ضد سائیدگی جهت کنترل فرسایش قطعات موتور است.

برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول می‌توانید به وب سایت ایرانول به آدرس www.IRANOL.ir مراجعه کنید.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان