تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹

عالیشاه: بازیکنان پرسپولیس هیچ‌وقت مغرور نشدند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران‌مان انرژی مثبت می‌گیریم و مطمئن باشید فردا این انرژی به ما کمک می‌کند.
امید عالیشاه
رویداد۲۴ امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار فردا شب با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: سالگرد درگذشت کاپیتان پیشین پرسپولیس هادی نوروزی را تسلیت می‌گویم و امیدوارم روحش شاد باشد. امیدوارم فردا بتوانیم او را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: بازی سختی داریم و در این شکی نیست، ولی فکر می‌کنم وجه تمایز ما با سایر تیم‌ها دلگرمی است که هواداران‌مان به ما می‌دهند. می‌دانید در عالم هستی انرژی مثبت و منفی وجود دارد که روی تک تک افراد تاثیرگذار است و ما از هواداران‌مان انرژی مثبت می‌گیریم و مطمئن باشید فردا این انرژی به ما کمک می‌کند. امیدوارم مقابل پاختاکور اتفاقات خوبی برای ما رخ بدهد و برای رسیدن به فینال آسیا تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: پیروانی: انتقام استقلال؟ نه، ما برای صعود پرسپولیس می‌جنگیم!
عالیشاه درباره اینکه پاختاکور یک تیم هجومی است و پرسپولیس هم ثابت کرده که یک تیم قدرتمند است، عنوان کرد: مهمترین عاملی که باعث شده در ۵ سال گذشته نتیجه بگیریم این بوده که بچه‌ها می‌دانند در چه تیمی بازی می‌کنند. هیچ وقت بازیکنان ما درگیر غرور نشده و همیشه هواداران انرژی مثبت داده‌اند.

هافبک پرسپولیس با اشاره به اینکه در بازی فردا مقابل پاختاکور تلاش مضاعفی خواهیم داشت، گفت: پاختاکور تیم خوبی است و در این شکی نیست، ولی ما تجربه فینالیست شدن در آسیا را داریم. مطمئن باشید فردا با جان و دل می‌جنگیم و امیدوارم با دعای خیر هواداران پیروز از زمین خارج شویم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان