تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

همتی: کفِ قیمت خاصی برای قیمت دلار نداریم

در خصوص شرایط فعلی بازار ارز تلاش می‌شود که القای رقم‌هایی از نرخ ارز در بازار و منتسب کردن آن نرخ‌ها به بانک مرکزی زمینه ساز سطح خاصی از نرخ ارز در بازار بشوند.

قیمت دلار تا کی کاهش پیدا می کندرویداد۲۴ رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه باید اجازه تخلیه انتظارات متراکم شده به بازار ارز داده شود، گفت: بانک مرکزی با رصد دقیق بازار ارز و عوامل شکل دهنده و موثر بر آن، به دور از هیجان اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

عبدالناصر همتی در پستی اینستاگرامی نوشت: در برخی از تحلیل‌ها درباره شرایط فعلی بازار ارز تلاش می‌شود تا با القا رقم‌هایی از نرخ ارز در بازار و منتسب کردن آن‌ نرخ‌ها به بانک مرکزی، زمینه ساز سطح خاصی از نرخ ارز در بازار شوند.


بیشتر بخوانید: دلار به ۲۰ هزار تومان می‌رسد؟


وی ضمن تکذیب گمانه زنی‌ها تاکید کرد: مستقل از تحولات سیاست خارجی تنها معیار اعمال سیاست‌های بانک مرکزی، مصالح اقتصادی کشور و ضرورت استمرار پایداری و ثبات در بازارها و نیل به هدف تورمی است. بنابراین، براساس سازوکار بازار کارآمدترین روش را برای جلوگیری از هر گونه عدم تعادل در بازارها، به کار می‌بندیم.

رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد: اعتقاد بانک مرکزی این است که به صورت طبیعی و در چارچوب فرآیندهای بازار، باید اجازه تخلیه انتظارات متراکم شده به بازار ارز داده شود. بنابراین، بانک مرکزی با رصد دقیق بازار ارز و عوامل شکل دهنده و موثر بر آن و به دور از هیجان، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

همتی: کفِ قیمت خاصی برای قیمت دلار نداریم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
1
آقای همتی ببین بینیت دراز نشده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
" در برخی از تحلیل‌ها درباره شرایط فعلی بازار ارز تلاش می‌شود تا با القا رقم‌هایی از نرخ ارز در بازار و منتسب کردن آن‌ نرخ‌ها به بانک مرکزی، زمینه ساز سطح خاصی از نرخ ارز در بازار شوند."

کی؟ چطوری؟ چرا؟ ........من که نمی فهمم چی میگن ایشون
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان