تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹

کاهش ۲۲ هزار و ۴۰۱ واحدی شاخص کل بورس

تالار شیشه‌ای امروز یکشنبه ۱۸ آبانماه را نزولی آغاز کرد و به پایان رساند. شاخص کل با افت ۲۲ هزار و ۴۰۱ واحد بر عقربه یک میلیون و ۲۴۰ هزار واحد متوقف شد.
کاهش شاخص کل بورس
رویداد۲۴ در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲۲ هزار و ۴۰۱ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۴۰ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۷۰۸ واحد کاهش به رقم ۳۶۸ هزار و ۸۶۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۲۷۵ هزار و ۲۹۵ معامله به ارزش ۲۲ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، ایران خودرو، بانک ملت، معدنی و صنعتی گل گهر، پتروشیمی پارس، پالایش نفت تهران و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۲۷۳ واحد کاهش رقم ۱۵ هزار و ۶۱۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۱۶۴ هزار و ۸۳۲ معامله انجام داده‌اند که ۱۸ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال ارزش داشت.

بیشتر بخوانید: در انتظار کاهش قیمت کالاهای اساسی/ ریزش قیمت در بازار ارز و سکه تداوم دارد؟
پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی مارون، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین صنعتی مینو نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان