تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹

قدردانی از اقدامات فولاد مبارکه در حوزه پدافند غیرعامل

در سومین جلسه کمیته پدافند غیر عامل ایمیدرو که به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور سردار جلالی فرمانده پدافند غیر عامل کشور و خداداد غریب پور معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از اقدامات فولاد در حوزه پدافند غیر عامل تجلیل به عمل آمد.

رویداد۲۴ در سومین جلسه کمیته پدافند غیر عامل ایمیدرو که به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور سردار جلالی فرمانده پدافند غیر عامل کشور و خداداد غریب پور معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از اقدامات فولاد در حوزه پدافند غیر عامل تجلیل بعمل آمد.

در این جلسه سردار جلالی فرمانده پدافند غیر عامل کشور ضمن تشکر از اقدامات شرکت‌های زیر مجموعه ایمیدرو، و به ویژه گروه فولاد مبارکه راهبرد کلان و ملی کشور را در حوزه پدافند غیر عامل، مقاومت فعال در برابر راهبرد فشار حداکثری و همه جانبه در همه حوزه‌ها دانست و لحاظ نمودن الزامات پدافند غیر عامل در صدور موافقت اصولی طرح‌ها و مکان یابی آن‌ها در کنار حفاظت از زیر ساخت‌های ضروری و حیاتی را از جمله اهداف این کمیته در ایمیدرو برشمرد و گفت: خوشبختانه اقدامات شرکت‌های تابعه ایمیدرو در حوزه پدافند غیر عامل بسیار امیدوار کننده است.


بیشتربخوانید:  اختصاص نشان ویژه مسئولیت اجتماعی به روابط عمومی فولاد مبارکه


فولاد مبارکه ضمن مدیریت شرایط نه تنها در حوزه صنعت و اقتصاد کشور بلکه در حوزه پدافند غیر عامل نیز خوش درخشیده است.

رئیس هیات عامل ایمیدرو در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات فولاد مبارکه در حوزه پدافند غیر عامل گفت: خوشبختانه با وجود تمام محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه، این شرکت با توجه به نقش ویژه‌ای که در صنعت کشور دارد، ضمن مدیریت شرایط نه تنها در حوزه صنعت و اقتصاد کشور بلکه در حوزه پدافند غیر عامل نیز خوش درخشیده است.

غریب پور اقدامات فولاد مبارکه را در حوزه صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع آبی را ارزشمند دانست و افزود: این شرکت همچنین در خصوص مقابله با بیماری کرونا نیز پیشگام بوده است و قبل از آنکه از جانب ایمیدرو به همکاری با بیمارستان‌ها توصیه شود، به صورت خودجوش و الگویی برای سایر صنایع با تامین اکسیژن رایگان بیمارستان‌های درمانگر بیماران کرونایی به یاری مدافعان سلامت و هموطنان شتافت.

این مجموعه عظیم به خوبی تحریم‌ها و حمله‌های سایبری دشمن را مدیریت نموده است

در این جلسه حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات گروه فولاد مبارکه در حوزه پدافند غیر عامل گفت: این گروه به عنوان یکی از سرمایه‌های بزرگ ملی و استراتژیک صنعت کشور است و با تولید حدود نیمی از فولاد کشور نقش قابل توجه‌ای در رونق اقتصادی و توسعه صنعتی و اقتصادی کشور دارد. این در حالی است که این شرکت همچنین در تامین مواد اولیه بیش از ۳۰۰۰ کارخانه و کارگاه‌های تولید داخل کشور، استقلال و رونق اقتصادی، قطع وابستگی به بیگانگان و جهش تولید نقش محوری دارد.

به گفته مدیر عامل گروه فولاد مبارکه این مجموعه عظیم به خوبی تحریم‌ها و حمله‌های سایبری دشمن را مدیریت نموده و با رعایت دستورالعمل‌های حوزه پدافند غیر عامل و همچنین با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حوزه بیماری کرونا در چنین شرایطی نه تنها متوقف نشده است بلکه به رکورد‌های متعدد تولید نیز دست یافته است.

وی همچنین به صرفه جویی‌های صورت گرفته در مصارف آب و انرژی اشاره کرد و گفت: فولاد مبارکه طی سال‌های اخیر با سرمایه گذاری‌های کلان در استفاده بهینه از منابع آبی و انرژی خوش درخشیده است که از انجمله می‌توان به جمع آوری، تصفیه و بازچرخانی پساب‌های صنعتی و شهری در چرخه تولید شرکت اشاره کرد.

مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه با اشاره به تحریم‌های مستقیم و چندباره آمریکا علیه شرکت فولاد مبارکه، اقدامات انجام شده در حوزه بومی سازی را بسیار راه گشا و برگ برنده این شرکت در حوزه پدافند غیرعامل برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مساعدت‌های گروه فولاد مبارکه به بیمارستان‌ها شبکه‌های بهداشت و درمان کشور برای خرید و تامین تجهیزات پزشکی و مواد ضدعفونی کننده و همچنین تامین اکسیژن رایگان بیمارستان‌های مختلف استان اصفهان و برخی استان‌های همجوار با هزینه چند ده میلیارد تومانی به عنوان اقدامات دیگر این گروه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی یاد کرد.

گفتنی است دراین نشست غیرحضوری برخی از مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو نیز با ارائه گزارش‌های جداگانه‌ای دستاورد‌های خود در حوزه پدافند غیر عامل را تشریح کردند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان