تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۷ آبان ۱۳۹۹

خرید مسکن در مناطق میانی تهران چقدر تمام میشود؟

خرید ملک در مناطق میانی پایتخت حتی با بودجه‌ای که شاید برای مناطق نیمه‌جنوبی کنار گذاشته‌اید هم امکان‌پذیر است.
خرید مسکن
رویداد۲۴ بررسی برخی فایل‌های پیشنهادی فروشندگان در بنگاه‌های معاملات املاک طی روز‌های اخیر نشان می‌دهد، در برخی از محلات مناطق میانی پایتخت واحد‌های مسکونی با بودجه‌هایی در محدوده یک میلیارد تومان از سوی مالکان پیشنهاد شده است. این بودجه معادل نرخ‌های پیشنهادی مالکان برخی مناطق نیمه جنوبی پایتخت است؛ البته در صورت جست‌وجوی بیشتر در بین فایل‌های فروش احتمالا نرخ‌های کمتر از یک میلیارد تومان هم برای خرید در مناطق میانی یافت می‌شود.

انتخاب مناطق نیمه‌جنوبی یا مناطق متوسط پایتخت، بسته به انتظارات خریداران و متقاضیان متفاوت است، از ویژگی‌های جست‌وجوی ملک در محدوده قیمتی یک میلیارد تومان در مناطق نیمه‌جنوبی تنوع بیشتر فایل‌ها و جست‌وجوی املاک با امکانات احتمالا بیشتر نسبت به جست‌وجوی ملک در مناطق متوسط پایتخت است. در عین حال، متقاضیان خرید ملک با این میزان بودجه، اگر محله‌ای در مناطق میانی را به امکانات بیشتر در نیمه جنوبی تهران ترجیح می‌دهند، می‌توانند در برخی محلات مناطق میانی املاک مسکونی در محدوده قیمتی یک میلیارد تومان را جست‌وجو کنند.

تحقیقات میدانی برای بررسی میزان بودجه حداقلی خرید ملک در مناطق میانی پایتخت، در محلاتی از مناطق ۶، ۷، ۸ و ۱۳ و براساس فایل‌های پیشنهادی بررسی شده، بوده است.
خرید مسکن در مناطق میانی تهران چقدر تمام میشود؟
خرید مسکن در مناطق میانی تهران چقدر تمام میشود؟
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مسکن ، قیمت مسکن
نظرات شما
پیشخوان