تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۹

توزیع مرغ در تهران تا متعادل شدن قیمت ادامه دارد

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به توزیع گسترده مرغ گرم و منجمد اعلام کرد: تا متعادل شدن قیمت این محصول در بازار این استان توزیع ادامه دارد.
توزیع مرغ در تهران
رویداد۲۴رضا سالمی افزود: روزانه ۶۰۰ تا ۶۵۰ تن مرغ گرم با نرخ مصوب در اختیار میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرار می‌گیرد و این توزیع همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: اداره کل پشتیبانی امور دام استان تهران برای تنظیم قیمت مرغ در پایتخت روزانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ تن مرغ گرم معادل ۶ برابر نیاز در اختیار میادین میوه و تره بار شهرداری می‌گذارد و این درحالی است که نیاز روزانه این میادین ۵۰ تن است.

به گفته سالمی، کمبودی در تامین مرغ گرم نداریم و تلاش می‌کنیم این محصول که جایگاه مهمی در سبد کالای مردم دارد را از استان‌های مجاور تامین کنیم.

این مسئول درخصوص توزیع مرغ منجمد نیز خاطرنشان کرد: روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن مرغ منجمد هم در شهر و شهرستان‌های استان تهران با نرخ مصوب توزیع می‌شود و در این زمینه با مشکلی مواجه نیستیم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران خاطرنشان کرد: به اندازه کافی مرغ گرم و منجمد در مراکز توزیع وجود دارد و از شهروندان می‌خواهیم مرغ گران‌تر از کیلویی ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان نخرند، چرا که تخلف است.

بیشتر بخوانید: تخم مرغ بالاتر از شانه‌ای ۲۹ هزار تخلف است/ نان گران نمی‌شود
وی یادآور شد: توزیع گسترده مرغ منجمد و گرم تا شکستن قیمت غیرواقعی این محصول در فروشگاه‌ها ادامه دارد و پیش بینی می‌کنیم تا در روز‌های آینده به این هدف برسیم.

به گزارش ایرنا، قیمت مرغ بدلیل کمبود نهاده‌های دامی در روز‌های اخیر و در بازار آزاد به قیمت کیلویی ۳۹ هزار تومان رسیده بود که پس از این گرانی مسئولان دولتی اقدام به عرضه نامحدود مرغ گرم و منجمد در سطح بازار کردند.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مرغ ، قیمت گوشت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان