تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۹
رزم حسینی از سومین شرکت بزرگ بورس ایران بازدید کرد؛

تاکید وزیر صمت بر ثبات مدیریت به عنوان عامل پیشرفت "فولاد"

شرکت فولاد مبارکه اصفهان سومین شرکت بزرگ بورسی کشور است.
تاکید وزیر صمت بر ثبات مدیریت به عنوان عامل پیشرفت
رویداد۲۴ شرکت فولاد مبارکه اصفهان سومین شرکت بزرگ بورسی کشور است.

این ابر بنگاه در سال ۹۸ و در کوران تحریم‌ها با بیش از ۷ میلیون تن فروش محصولات خود، صادرات بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تنی را نیز محقق نموده است.

نماد "فولاد" بازار سرمایه ایران برای سال ۹۹ معادل ۱۵ درصد رشد درآمد پیش‌بینی کرده و مدیرعامل مبارکه از افزایش ۸ درصدی تولید گندله، افزایش ۲۵ درصدی آهن اسفنجی، افزایش ۳ درصدی تولید فولاد خام و همچنین از افزایش ۳۶ درصدی صادرات در سال «جهش تولید» خبر داده است.
پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری میزان تولید ورق مبارکه به ۶/۶ میلیون تن برسد.

علیرضا رزم‌حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت اخیرا در جریان سفر به استان اصفهان از بخش‌های گوناگون مجتمع فولاد مبارکه بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند تولید در این واحد تولیدی بزرگ قرار گرفت.

"رزم‌حسینی" با اشاره به عملکرد درخشان شرکت، فولاد مبارکه را محور توسعه منطقه و استان دانسته و تاکید کرد: "ثبات مدیریت" در طول سالیان متمادی از عوامل موفقیت این شرکت به‌شمار می‌رود.

به نظر می‌رسد بیان عبارت "ثبات مدیریت" از سوی وزیر محترم آگاهانه بوده و با شایعات اخیر مبنی بر تغییرات مدیریتی در مبارکه بی ارتباط نیست.

از اشاره وزیر صمت به ثبات مدیریت و صدور دستور اکید مبنی بر پیگیری مجدانه راه اندازی نورد گرم ۲ می‌توان عدم هرگونه تغییر در مدیریت ارشد این بنگاه بزرگ در شرایط فعلی را به عنوان پیام نهفته و نتیجه سفر وی به "نصف جهان" تلقی کرد و احتمالا به همین علت موج جدیدی از نقد‌های دور از انصاف و تخریب کننده با هدف سلب آرامش و ثبات و تقویت فرضیه تغییرات در این ابر بنگاه را شاهد هستیم.

انتظار می‌رود ایمیدرو به عنوان نهاد توسعه‌ای بخش معدن و فلزات کشور و سهامدار غالب فولاد مبارکه، با ورود به موضوع نسبت به شفاف سازی مسایل و رد شایعات، اقدام نماید.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فولاد ، وزیر صمت
نظرات شما
پیشخوان