تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۰۸ دی ۱۳۹۹

مسلمان: پرسپولیس و تیم ملی را با هم می‌خواهم

محسن مسلمان می‌گوید، می‌خواهد بار دیگر خودش را ثابت کند.
مسلمان: پرسپولیس و تیم ملی را با هم می‌خواهم
رویداد۲۴ بعد از جدایی بشار رسن از پرسپولیس، یحیی گل محمدی در ترکیب تیمش بازی‌سازی در حد ستاره عراقی ندارد. یکی از گزینه‌های که شایعه پیوستن او به پرسپولیس مطرح شده محسن مسلمان است که این فصل در سایپا نمایش خوبی داشته و از دوران افت خود در سپاهان فاصله گرفته است. مسلمان که پیش از این دو بار در زمان علی دایی و برانکو به پرسپولیس پیوسته بود، در خصوص خبر بازگشتش به پرسپولیس به ورزش۳ گفت: همانطور که گفتم بحثی درباره پرسپولیس ندارم و به تازگی به سایپا پیوستم. تلاشم این است که بهترین عملکرد را داشته باشم و این دوری را جبران کنم. اما مسلما پرسپولیس همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلبم خواهد داشت و همه می‌دانند که من از این تیم جدا نشدم بلکه اتفاقاتی دیگر افتاد. هواداران در تمام این مدت و خصوصا چند روز اخیر به من لطف زیادی داشتند و واقعا ممنون تک تک آن‌ها هستم.

بیشتر بخوانید: پرونده پرسپولیس و خلیل‌زاده به کجا رسید؟
مسلمان با اشاره به انگیزه دستیابی به موفقیت دوباره و حضور در تیم ملی حرف‌هایش را به این شکل خاتمه داد: «چه کسی دوست ندارد عضوی از پرسپولیس باشد. شاید این حرفه‌ای نباشد الان که پیراهن تیم سایپا را بر تن دارم این حرف را بزنم، ولی آقای صادقی و دیگر مدیران سایپا هم می‌دانند که در این مدت کاملا تمرکز و هدفم را روی موفقیت تیم قرار داده‌ام. می‌خواهم دوباره خیلی چیز‌ها را ثابت کنم و اینکه می‌گویید برای خودم شانس حضور در تیم ملی قائل هستم، چرا که نه. من سابقه حضور در تمامی رده‌های ملی را داشته‌ام و الان در ۲۸ سالگی چرا باید خودم را دور از تیم ملی بدانم؟ همه چیز با تلاش به دست می‌آید و سعی من نیز همین است تا اکنون در سایپا با عملکردی خوب ابتدا رضایت مجموعه این باشگاه و کادرفنی را برآورده کنم و در ادامه نیز شانس دوباره‌ای برای تیم ملی داشته باشم. پرسپولیس هم که خدا بزرگ است و کسی از فردای خودش خبر ندارد.»

باید دید واکنش یحیی به چراغ سبز مسلمان چه خواهد بود و آیا او در صورت توافق مجوز بازگشت بازیکن سابق پرسپولیس به این تیم را خواهد داد یا نه.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان