تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۹

ویلموتس فدراسیون فوتبال را خانه خراب کرد/ حکم مزایده به دیوار ساختمان چسبانده شد

با عدم توانایی فدراسیون فوتبال در پرداخت بدهی شرکت شستا، این هلدینگ اقدام به دریافت حکم حقوقی مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال کرد.

شکاست ویلموتس از فدراسیون فوتبال رویداد۲۴ با عدم توانایی فدراسیون فوتبال در پرداخت بدهی شرکت شستا، این هلدینگ اقدام به دریافت حکم حقوقی مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال کرد.

امروز و در میان چشمان متعجب خبرنگاران حاضر در کوچه اول خیابان سئول، وکیل خانمی که به عنوان نماینده شستا به فدراسیون فوتبال مراجعه کرده بود، با اعلام اینکه فرم مزایده را به صورت کامل پر کرده، خبر از حراج ساختمان فدراسیون برای جبران خسارت وام 2 میلیون یورویی دریافتی فدراسیون فوتبال از شستا داد.

فدراسیون فوتبال در زمان استخدام مارک ویلموتس سرمربی اهل بلژیک، برای پرداخت اولین قسط از مطالبات او، از شستا مبلغ دو میلیون یورو را استغراض کرد و حالا این شرکت نیز در پاسخ به فشارها برای بازپرداخت و در شرایطی که فدراسیون فوتبال به دلیل بلوکه بودن منابع مالی شرایط پرداخت این وجه را ندارد، اقدام به این کار عجیب کرده است.


بیشتر بخوانید: چرخش ناگهانی ویلموتس علیه بیرانوند


ساختمان فدراسیون فوتبال قبلا در دوره ریاست محمد دادکان، در خیابان سئول خریداری شده و در یکی از کوچه های غربی این خیابان واقع است.

جالب اینکه برگه اعلامیه‌ای از مزایده ساختمان فدراسیون لحظه‌ای حتی به دیوار فدراسیون نیز چسبانده شد، ولی بعد از دقایقی از داخل آن‌را کندند. حالا باید دید واکنش مسئولان ورزش و فدراسیون به این تهدید حقوقی شرکت شستا برای دریافت پول خود چه خواهد بود.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان