تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۹

افتتاح انبار اختصاصی گمرك شركت فولاد تاراز

با حضور اسماعیل اله‌دادی، مدیرکل گمرک استان چهارمحال و بختیاری، روز چهارشنبه سوم دی‌ماه ۹۹، انبار اختصاصی گمرک شرکت فولاد تاراز در محل شرکت افتتاح شد.

افتتاح انبار اختصاصی گمرك شركت فولاد تاراز

رویداد۲۴ سعید رشیدی، مدیرعامل شرکت فولاد تاراز، ضمن اعلام این خبر، این دستاورد مهم را یکی از طرح‌های توسعۀ این شرکت دانست و گفت: در واقع ایجاد این انبار که به دوربین‌های مداربستۀ مجهز و به سیستم گمرک استان چهارمحال و بختیاری متصل است، این امکان را فراهم می‌آورد که محصولات تولیدی و محموله‌های گمرکی شرکت، به‌جای حمل به انبار گمرک استان، در محل شرکت نگهداری و در مواقع لازم با هزینۀ بسیار کمتر ترخیص شوند.

وی در همین خصوص گفت: این امر موجب تسهیل و تسریع در فرایند ورود و ترخیص محموله‌های موردنیاز خطوط تولید و طرح توسعه و کاهش هزینه‌های انبارداری و گمرکی شرکت فولاد تاراز خواهد شد؛ ضمن اینکه با تخلیۀ بار کانتینرها، از پرداخت برخی هزینه‌های مربوط به اجارۀ کانتینرها نیز جلوگیری می‌شود.

رشیدی در همین خصوص از همکاری همۀ ارگان‌های ذی‌ربط استان چهارمحال و بختیاری به‌ویژه استاندار، مدیرکل گمرک، رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، معاون امور اقتصادی استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان که با تعامل سازندۀ خود تحقق این امر را تسهیل و تسریع کردند، قدردانی کرد.


خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان