تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۱۶ دی ۱۳۹۹

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۶دی ۹۹

امروز ارزش سبد دارندگان سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۲۳۴ هزار و ۲۰۱ تومان کاهش داشت.

ارزش روز سهام عدالت

رویداد۲۴ بازار سهام امروز سه‌شنبه ۱۶ دی را با فشار عرضه‌ها نزولی آغاز کرد و شاخص کل ۳ هزار واحد کاهش در محدوده یک میلیون و ۳۷۱ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل بورس تهران در ادامه روند پرنوسان خود پس از یکروز افزایش دوباره به مدار کاهشی بازگشت و با افت بیش از ۲۴ هزار واحدی، در سطح یک میلیون و ۳۵۰ هزار واحدی عقب نشینی کرد.

از طرفی در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص هم‌وزن روندی صعودی داشت و سبزپوش ماند و با رشد ۲۸۰۰ واحدی، رقم ۴۶۵ هزار و ۳۷۳ واحد را ثبت کرد این نشان از عملکرد بهتر نمادهای کوچک دارد.

فملی، فولاد، شستا، فارس، کگل، تاپیکو، و وبملت نمادهایی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به دلیل روند نزولی نمادهای شاخص‌ساز افت کرد و به ۹ میلیون و ۱۲ هزار و ۶۰۴ تومان رسید. این در حالی است که در روز گذشته، ارزش سهام عدالت رشد کرده بود.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۲.۵ درصد (۲۳۴ هزار و ۲۰۱ تومان) کاهش یافت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۵۶۲ تومان رسیده است.ارزش روز سهام عدالت

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۱۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۵ هزار و ۳۴۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۹ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۵۰.۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۵ هزار و ۳۶ تومان معامله شد.

ارزش روز سهام عدالت

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دارا دوم
نظرات شما
پیشخوان