تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۹
نامه الهام فخاری به شهردار تهران مطرح شد؛

اتاق‌های مادر و کودک شرایط استاندارد ندارد/ لزوم ساخت اتاق‌های جدید متناسب با سرانه مورد نیاز تهران

عضو و دبیر کمیته پیگیری و نظارت شهر دوستدار کودک در نامه‌ای به شهردار شهر تهران خواستار رسیدگی جدی و نظام‌مند به وضعیت اتاق‌های مادر و کودک شد.
اتاق‌های مادر و کودک شرایط استاندارد ندارد/ لزوم ساخت اتاق‌های جدید متناسب با سرانه مورد نیاز تهران
رویداد۲۴ الهام فخاری عضو و دبیر کمیته پیگیری و نظارت شهر دوستدار کودک در نامه‌ای به پیروز حناچی شهردار شهر تهران خواستار رسیدگی جدی و نظام‌مند به وضعیت اتاق‌های مادر و کودک که در حال حاضر شرایط مطلوب و استانداردی ندارند، شد.

الهام فخاری تاکید کرد که موضوعات مرتبط با کودک و شهر دوستدار کودک در این دوره مدیریت شهری مورد اهمیت بوده است ولیکن وضعیت فعلی اتاق‌های مادر و کودک شرایط مطلوب و استانداردی ندارد و لازم است رسیدگی جدی و نظام‌مندی در مورد آن صورت پذیرد به همین منظور و با تاکید بر اسناد قانونی و استاندارد‌های موجود در این موضوع که شامل مصوبه «شهر دوستدار کودک»، استاندارد «الزامات عمومی اتاق‌های مادر و کودک» و همچنین بند ۳ شماره ۶۱۰ کمیسیون ماده ۵ شهر تهران با عنوان «ضوابط احداث و تجهیز اتاق‌های مادر و کودک در شهر تهران» می‌شود از شهردار تهران خواسته است دستور لازم برای اصلاح اتاق‌های مادر و کودک را صادر کند.

بیشتر بخوانید: ماجرای تبدیل ۲۰۰ باغ تهران به برج تجاری و مسکونی
وی همچنین بر لزوم ساخت اتاق‌های جدید متناسب با سرانه مورد نیاز تهران و مستند به استاندارد‌های اعلامی فوق را تاکید داشته است.

این عضو شورای شهر تهران خواستار این شده که گزارش این فعالیت‌ها طی فرصت ۳ ماهه به اطلاع شورای شهر تهران رسانده شود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان