تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۲۰ دی ۱۳۹۹

واکسن ایرانی کرونا به ۷ داوطلب دیگر تزریق می‌شود

 مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد مجوز تزریق فاز اول واکسن ایرانی کرونا به داوطلبان مرحله سوم صادر شد.

زمان تزریق واکسن ایرانی کرونا
رویداد۲۴ حامد حسینی، مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در این مرحله هفت داوطلب حضور دارند و واکسن روزهای یکشنبه و دوشنبه ( ۲۱ و ۲۲ دی ماه) به آنان تزریق می شود. او با یادآوری این که با تزریق این تعداد مجموع دریافت کنندگان واکسن ایرانی کرونا به ۱۴ نفر می رسد، افزود: نتایج تزریق هفت داوطلب اول فاز یک واکسن ایرانی کرونا به کمیته پایش داده و ایمنی ارسال و آنان مجوز دادند که تا پایان این هفته تزریق واکسن به هفت داوطلب دیگر انجام شود.

مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این که وضعیت عمومی هفت داوطلب اول این مطالعه خوب است، اظهار داشت: دوز دوم واکسن ایرانی سه شنبه این هفته به سه داوطلب مرحله اول این مطالعه تزریق می شود.

حسینی، کل دوره تزریق واکسن داوطلبان اولین مطالعه انسانی فاز یک واکسن ایرانی کرونا را ۲ ماه اعلام کرد و گفت: ۵۶ داوطلب در این مرحله حضور دارند که طی این مدت واکسن به آنها تزریق می شود. او یادآور شد: تزریق واکسن به داوطلبان ۲ بار انجام می شود به عبارتی تزریق واکسن به آنان در روزهای صفر و ۱۴ صورت می گیرد.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان