تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
وزیر راه و شهرسازی:

خلبان ترکیش ایر برگشت غیرعادی انجام داد نماینده ایرلاین در ایران باید توضیح بدهد

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: شرایط خاصی پیش نیامده اما سازمان هواپیمایی کشورمان باید نماینده ترکیش ایر را در ایران را برای توضیح دعوت کند تکه با چه منطق خلبان این رفتار را انجام داده است.

وزیر راه

رویداد۲۴ محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر ادعای سانحه تراکیه درباره اینکه خلبان ترکیش ایر پیام حمله هوایی دریافت کرده و به همین دلیل سریعا از فضای آسمان آیران خارج شده اظهار داشت: شرایط خاصی پیش نیامده، اما سازمان هواپیمایی کشورمان باید نماینده ترکیش ایر را در ایران را برای توضیح دعوت کند تکه با چه منطق خلبان این رفتار را انجام داده است.

اسلامی تاکید کرد: مکالمات ضبط شده است و خلبان پنج هزار متر قدرت دید داشته و می‌توانست فرود کند، اما یک بازگشت غیرعادی انجام د اده است.

وی تاکید کرد: دو فرودگاه اصفهان و باکو برای فرودگاه جایگزین انتخاب شده بود که خلبان فروگاه باکو را انتخاب کرده است.

وزیر راه و شهراسازی ادامه داد: هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است و سازمان هواپیمایی هم روز گذشته در این باره روشنگری کرده است ا ما نماینده ترکیش ا یرلاین باید توضیحاتی را در این باره بدهد چرا که رفتار خلبان قابل قبول نیست.

اسلامی تاکید کرد: تغییر مسر این پرواز هیچ ارتباطی به صدای آژیر در تهران ندارد و علت شنیده شدن صدای آژیر اتصالی سیم‌ها بود.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ایرلاین ، هواپیمایی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان