تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

حسینی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟

سیدحسین حسینی شرایط ویژه‌ای در استقلال پیدا کرده است. 

حسینی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟

رویداد۲۴ از همان روزی که رشید مظاهری به استقلال پیوست، زمزمه‌هایی درباره جدایی حسینی مطرح شد و اینکه او به دنبال تیمی است که دروازه‌بان اصلی‌اش باشد منتهی نهایتا سیدحسین در استقلال ماندنی و قرار شد برای رسیدن به ترکیب اصلی با مظاهری رقابت کند.

حسینی که جلوی نفت مسجدسلیمان بعد از هفته‌ها فرصت بازی پیدا کرد نتوانست از این فرصت استفاده کند و با اشتباه مرگبارش باعث شد که استقلال از مسجدسلیمان، فقط با یک امتیاز به تهران برگردد.


بیشتر بخوانید: حمایت بازیکنان استقلال از حسینی


نمایش ضعیف حسینی در مسجدسلیمان و انتقادهای زیادی که از او شد، دوباره شایعات درباره احتمال جدایی او از استقلال را سر زبان‌ها انداخته و باید دید در نقل و انتقالات زمستانی تیمی برای گرفتن رضایتنامه حسینی دست به جیب خواهد شد یا اینکه این دروازه‌بان، کماکان در استقلال خواهد بود. در روزهای گذشته صحبت از باشگاههایی مثل گل گهر سیرجان و تراکتور و حتی فولاد خوزستان مطرح شده است.

این تنها بحث مطرح شده درباره سیدحسین نیست و برخی اخبار حاکی از آن است که فکری بعد از اشتباه او جلوی مسجدسلیمان، قصد دارد باز هم به او اعتماد کند و جلوی نساجی هم از حسینی به جای مظاهری در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان