تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۹

همایش سراسری نمایندگان مجاز ایران‌خودرو برگزار شد

هم‌زمان با دهه مبارک فجر و به منظور هم‌اندیشی و ارتقای کیفیت فروش و خدمات پس از فروش، همایش سراسری نمایندگی‌های مجاز و مدیران دفاتر منطقه‌ای با حضور مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو به‌صورت برخط برگزار شد.

همایش سراسری نمایندگان مجاز ایران‌خودرو برگزار شد

رویداد۲۴ به نقل از روابط عمومی ایساکو، در این همایش که در شرکت ایساکو صورت گرفت، مدیران ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن ارتباط مستقیم آنلاین (به منظور حفظ پروتکل‌های بهداشتی) با نمایندگی‌های مجاز، مسایل و مشکلات حوزه فروش و خدمات پس از فروش را بررسی و برای بهینه‌سازی خدمات به مشتریان، راهکارهای اجرایی ارایه کردند. 

در این نشست، فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایرا‌ن‌خودرو با تقدیر از نمایندگان مجاز گفت: نمایندگی‌ها با دارا بودن ظرفیت‌های بالای اطلاع‌رسانی و ارتباط مستقیم با مشتریان، می‌توانند به عنوان پیشانی مجموعه، باعث ارتقای رضایت آنان شوند.

مقیمی در ادامه، به عرضه محصولات جدید اشاره کرد و گفت: در اسفند سال جاری، محصول «تارا» به تولید انبوه خواهد رسید و امیدواریم که سالی یک محصول جدید در ایران‌خودرو طراحی و تولید شود.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: تمامی موارد مطرح‌شده در این جلسه مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت و امیدواریم که با شروع قرن جدید، شاهد شکوفایی و توسعه صنعت خودرو به خصوص ایران‌خودرو با همکاری نمایندگی‌های مجاز باشیم.

بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران‌خودرو نیز ضمن ارائه گزارشی به حاضران، از اقدامات در دست انجام برای بهبود وضعیت کسب‌وکار نمایندگی‌ها و به دنبال آن، افزایش رضایت مشتریان خبر داد.
مهدی مونسان مدیر عامل شرکت ایساکو در این برنامه با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای کسب رتبه اول خدمات پس از فروش در سال جاری گفت: افزایش رضایت مشتریان، نقطه عطف فعالیت‌های شرکت‌های خدماتی است و بدون توجه به نیازها و خواسته‌های آنان، تلاش در حوزه خدمات پس از فروش امری نامفهوم است.

در این همایش، نمایندگی‌های حاضر ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، مسایل و مشکلات مربوط به خود و مشتریان را اعلام کردند.

در ابتدای همایش نیز ماشاءا... وردینی معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو، نمایندگی‌ها را مهم‌ترین شرکای تجاری در امر خدمت‌رسانی به مشتریان دانست و گفت: در شرکت ایساکو، جلسات متعددی به منظور بررسی مشکلات نمایندگی‌‌ها با انجمن صنفی و دفاتر منطقه‌ای برگزار می‌شود و در خصوص خواسته‌ها و نیازمندی‌های ایشان تا حد امکان اقدامات لازم به انجام رسیده است.

یادآور می‌شود، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با همراهی و همکاری نمایندگی‌های مجاز، در آذرماه سال جاری موفق شد با صعودی چشم‌گیر نسبت به سال گذشته، 17 امتیاز در شاخص رضایت مشتری رشد کند و بالاترین امتیاز این شاخص را در تاریخ خدمات پس از فروش ایرا‌ن‌خودرو به خود اختصاص دهد.

برچسب ها: ایران خودرو ، خودرو
نظرات شما
پیشخوان