تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

نکوداشت چنگیز جلیلوند که توسط صداوسیما سانسور شد +فیلم

سکوت تلخ،کلیپ نکوداشت چنگیز جلیلوند ساخته مجید توکلی که در اختتامیه جشنواره فیلم فجر۳۹ پخش شد را ببینید.

رویداد۲۴ در ویدئو کلیپ پخش شده برای آیین نکوداشت زنده‌یاد چنگیز جلیلوند در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، تصاویری از فیلم‌هایی که با صدای این هنرمند دوبله شده است، پخش شد.


چنگیز جلیلوند افزون بر بازیگران خارجی، به‌جای هنرپیشه‌های پیش از انقلاب سینمای ایران همچون بهروز وثوقی، ناصر ملک‌مطیعی و فردین صحبت کرده است. ویدیوی نکوداشت این دوبلور، ساخته مجید توکلی، در سالن همایش‌های برج میلاد پخش شد که حاوی تصاویری از فیلم‌های قدیمی ایرانی هم بود.

شبکه نمایش که به‌طور زنده در حال پخش آیین پایانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود، هنگامی که این ویدئو به تصاویر مربوط به بهروز وثوقی، ناصر ملک‌مطیعی و فردین، رسید، ارتباطش را با سالن همایش‌های برج میلاد قطع و این بخش را سانسور کرد.
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
احسان معتمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
1
خدای متعال ایشان را رحمت کند
دوبلور های ما بی نظیر بودند و هستند صدای آنها آنقدر عظیم وسیع فوق العاده فرح بخش دلنشین گیرا پرنفوذ و جذاب بوده و هست که همه ما مردم قدر آنها را میدانیم و در قلب ما همیشه زنده هستند و دعای خیر ما بدرقه دنیا و آخرت آنهاست تلویزیون ما هم خیلی ک گ ب ای رفتار میکند باید مقداری چشمش را باز کند و ببیند کشور ما گسترده و عظیم است و جای همه انسانها با همه فرهنگهایی دیگر را هم دارد چه برسد به ایرانی ها
نظرات شما
پیشخوان