تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۹بهمن ۹۹

در آخرین روز معاملاتی هفته مورخ ۲۹ بهمن، ارزش سبد سهام عدالت ۳.۳ درصد افزایشی بود.

ارزش سهام عدالت و دارایکم

رویداد۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۹ بازار بورس شروعی منفی داشت و در پایان معاملات با ریزش ۷۴۸۷ واحدی شاخص کل به رقم یک میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۹۵ واحد رسید. همچین شاخص هم وزن با رشد ۹۳۲ واحدی همراه بود و به رقم ۴۳۸ هزار و ۹۶۶ واحد رسید. بازار بورس اگرچه امروز منفی شد، اما به نظر تعادل در بازار حاکم بود و نمادهای کوچک وضعیت بهتری داشتند.

همچنین نمادهای "فارس"، "فولاد" و "شستا" بیشترین تأثیر منفی و نمادهای " وپارس"، " شبندر" و "شبریز" بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص داشته‌اند.

ارزش روز سهام عدالت

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۶۱۱ تومان رسید که نسبت به دیروز ۳.۳ درصد معادل ۲۷۷ هزار و ۳۶۴ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۱۶۶ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت

ارزش روز دارایکم

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۲.۸۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۵ هزار و ۳۵۴ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۷۰ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۵ هزار و ۱۷۸ تومان معامله شد.

ارزش دارایکم

برچسب ها: دارا دوم
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان