تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۹

چالش جدید پرسپولیسی‌ها پس از پرونده بودیمیر

باشگاه پرسپولیس به تازگی با شکایت‌های عجیبی که اغلب آن‌ها مربوط به چندین سال قبل است مواجه شده و این موضوع به چالشی جدید برای مدیران این باشگاه تبدیل شده است.

چالش جدید پرسپولیسی‌ها پس از پرونده بودیمیر

رویداد۲۴ در حالی که طی روز‌های گذشته باشگاه پرسپولیس به دنبال تأمین منابع مالی و تسویه حساب با ماریو بودیمیر بود، به شکل عجیبی این باشگاه با شکایت‌های جدید از سوی طلبکارانی دیگر مواجه شده است.

در همین راستا حدود ۲۰ طلبکار جدید باشگاه پرسپولیس که بیشتر آن‌ها مطالباتی از شش هفت سال قبل دارند، به تازگی با ارائه مستنداتی خواستار دریافت مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس شده‌اند و حالا این موضوع به چالشی جدید برای مدیران باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است.


بیشتر بخوانید: رنگ خطر برای پرسپولیس؛ کنعانی زادگان جدا می‌شود؟


در میان این افراد نیز نام بازیکنان قبلی باشگاه پرسپولیس از جمله شایان مصلح و همچنین ژلکو میاچ مربی سابق سرخپوشان در سال ۹۰ دیده می‌شود که شکایت‌هایی را علیه باشگاه پرسپولیس مطرح کرده‌اند. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در این مقطع با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کند و حتی در چند ماه گذشته به دلیل پرداخت بدهی‌های بین‌المللی نتوانسته است حقوق کارمندانش را پرداخت کند و در شرایط سختی به سر می‌برد.

باشگاه پرسپولیس به تازگی حدود ۵۳۰ هزار یورو بابت مطالبات ماریو بودیمیر به حساب این بازیکن واریز کرده است.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان