تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۹

آیا محمودفکری باید برکنار شود؟

کارشناس فوتبال و پیشکسوت آبی‌پوشان تهرانی گفت: هواداران استقلال از اتفاقات سال‌های اخیر به شدت ناراحت هستند و همین باعث می‌شود آن‌ها دست به رفتار‌هایی مغایر با هنجار‌های اجتماعی بزنند.

دلایل «عصیانگری» هواداران استقلال/ آیا محمودفکری باید برکنار شود؟

رویداد۲۴ رضا رجبی پیشکسوت تیم استقلال اظهار داشت: از اینکه شاهد برخی از اتفاقات و هنجار شکنی‌های هواداران استقلال هستم ناراحت می‌شوم. اما باید ریشه‌یابی کرد تا مشخص شود دلیل این همه خشم و عاصی گری از هواداران استقلال چیست.

وی اضافه کرد: هواداران استقلال عاصی و خشمگین هستند که این خشم را ابتدا در فضای مجازی، سپس مقابل ساختمان باشگاه و محل تمرین و بالاخره در خیابان‌های تهران به نمایش گذاشتند. این موج از خشم و نارضایتی نمی‌تواند سازمانی و سامان دهی باشد و ما نباید خودمان را فریب دهیم و تصور کنیم این خیل از جمعیت خطی عمل کرده باشند. این تصور حتی می‌تواند توهین به شعور میلیون‌ها هوادار استقلال باشد.


بیشتر بخوانید: اگر با غفوری برخورد می‌شد، حساب کار دست بقیه هم می‌آمد/ شأن استقلال را به خاطر یک پرس غذا پایین آوردند


رجبی گفت: اگر هوادار استقلال امروز ناراحت است، این ناراحتی معلول اتفاقات سال‌های اخیر است. وگرنه با شکست در یکی دو بازی و حتی ناکامی در یک فصل و دو فصل این‌طور کاسه صبر هواداران یک تیم لبریز نمی‌شود. یادمان باشد تیمی که درباره آن صحبت می‌کنیم استقلال است و این تیم در همه نقاط ایران و حتی خارج از ایران هوادار دارد. هوادارانی که شمار آن‌ها به ده‌ها میلیون نفر می‌رسد.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: وقتی این تیم بازی دارد و خیل هوادار حتی از شهرستان‌های دور خودش را به تهران می‌رساند، به عشق این تیم است و اگر امروز آن‌ها به خیابان می‌ریزند باز هم از عشق آن است. این هوادار نه روزی که برای حمایت و تشویق به ورزشگاه می‌آید خطی عمل کرده نه امروز که ناراحت است.

کاپیتان پیشین آبی پوشان تصریح کرد: هوادار استقلال سالهاست مورد بی مهری قرار می‌گیرد و بار‌ها شاهد متلاشی شدن تیم‌هایی بوده که شانس قهرمانی و حتی قهرمانی آسیا داشته است. حتی اگر این موارد اتفاقی هم بوده باشد، تکرار آن باعث شده تا آن‌ها به این اتفاقات ذهنیت بد داشته و آن را از پیش تعیین شده بدانند.

مدافع اسبق آبی پوشان که سابقه مربیگری در این تیم را هم دارد در ادامه بیان داشت: این تیم برای نتیجه گرفتن به آرامش نیاز دارد و من، چون نزدیک به باشگاه نیستم نمی‌دانم مشکل الان چیست که وضعیت به هم ریخته است، اما مدیران مجموعه باید تلاش کنند تا این آرامش به تیم باز گردد.

رجبی در خصوص ادامه همکاری فکری با استقلال اظهار داشت: من اصلاً به اسامی کاری ندارم، اما کدام یک از مربیان ایرانی در چند سال اخیر آرامش و تمرکز داشته‌اند؟ عده‌ای الان حکم می‌دهند که فکری باید اخراج شود، اما آیا برای بعد از اخراج فکری هم کاری فکری کرده‌اند؟ من فکری را صددرصد تایید نمی‌کنم و حتماً او هم ایراداتی که دارد باید برطرف کند، اما با این حال با کمی حمایت و آرامش قطعاً می‌تواند بهتر از این عمل کند. ضمن اینکه فکری هم باید قدر این فرصت طلایی که در اختیارش قرار دارد را بداند و اول به خاطر خودش و بعد به خاطر استقلال و هواداران، نقاط ضعفش را برطرف کند.

پیشکسوت استقلال در خاتمه گفت: این تیم از نظر داشتن بازیکن، ظرفیت قهرمانی را دارد و اگر باشگاه به وظایف سازمانی‌اش به خوبی عمل کند و کادر فنی باهوش باشد، ما می‌توانیم به قهرمانی در این فصل امیدوار باشیم.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، محمود فکری
نظرات شما
پیشخوان