تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۹

استقلال آتش زیر خاکستر است/ محمود فکری روزهای سختی در پیش دارد

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه اگر آبی‌پوشان می‌خواهند به آرامش برسند، باید مس را ببرند، گفت: شکست مقابل مس می‌تواند این تیم را وارد حاشیه‌های بیشتر کند.

محمود فکری

رویداد۲۴ غلامرضا فتح‌آبادی در مورد عملکرد تیم‌های لیگ برتری در نیم فصل اول گفت: لیگ بیستم نسبت به فصل‌های گذشته بهتر بود و بازی‌های باکیفیت بهتری را شاهد بودیم. یکی از فاکتورهای نیم فصل اول لیگ امسال، حضور جوانان با انگیزه بود که اعتماد به آنها می‌تواند آینده فوتبال ما را تضمین کند.

وی ادامه داد: شاید برخی تیم‌ها با داشتن جوانان نتوانستند نتایج چندان درخشانی بگیرند اما همین که به بازیکنان جوان میدان داده می‌شود و آنها می‌توانند تجربه کسب کنند، کار بسیار بزرگی انجام شده است.

فتح‌آبادی افزود: در نیم‌فصل اول لیگ شاهد فراز و نشیب زیادی بودیم، در پایین جدول تیم‌های ریشه‌دار وجود دارند که به دلیل عدم مدیریت صحیح، در حال سقوط هستند و بالای جدول هم چند تیم مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان قرار دارند که با وجود تمام مشکلات، توانستند نتایج قابل قبولی کسب کنند.

سپاهان با نویدکیا شروع خوبی نداشت اما هر چه از بازی‌ها گذشت، این تیم از لحاظ فنی کیفیت بهتری پیدا کرد و توانست به رده دوم برسد. پرسپولیس هم پس از شکست در فینال آسیا، مدت‌ها در شوک این اتفاق بود و چهار بازی پیاپی را با تساوی به پایان رساند اما رفته‌رفته آن شکست سنگین را فراموش کرده و توانستند با پیروزی‌های اقتصادی و اشتباهاتی که استقلال انجام داد، صدرنشین لیگ شده و داعیه قهرمانی داشته باشند.


بیشتر بخوانید: خبر بد برای فکری؛ فرهاد مجیدی منتظر نیمکت استقلال!


مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان گفت: استقلال برعکس سال‌های گذشته لیگ را با برد شروع کرد، اما متأسفانه نوسان این تیم زیاد بود و رفته‌رفته مشکلات حاشیه‌ای بر روند موفقیت استقلال غلبه کرده و این تیم وارد یک بحران تازه شد؛ ضعف‌های مدیریتی، مشکلات مالی و مسائلی از این قبیل، باعث شد که استقلال شرایط خوبی نداشته باشد و نتواند بدون دغدغه کارش را ادامه دهد.

فتح‌آبادی تأکید کرد: نمی‌توانیم همه مشکلات را به گردن محمود فکری بیندازیم. متأسفانه محمود فکری در فضای مجازی با یک برد مورد تشویق قرار می‌گرفت و با یک شکست، بدترین انتقادها از وی می‌شد که این مسئله به تیم ضربه زیادی زد. بخش اعظم مشکلات استقلال به مدیریت ضعیف این تیم برمی‌گردد؛ غیرفوتبالی‌ها که هیچ شناختی از فوتبال ندارند، جایگزین کسانی شده‌اند که سال‌ها خاک فوتبال را خورده و تجربه داشتند. مشخص نیست مدیریت‌های ضعیف که به فوتبال ما ضربه‌های زیادی وارد کرده، تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

وی در پایان در خصوص دیدار روز دوشنبه تیم فوتبال استقلال برابر مس رفسنجان گفت: استقلال نیاز به آرامش دارد، این تیم آتش زیر خاکستر است و اگر مقابل مس به نتیجه مطلوب دست پیدا نکند، شاهد حواشی بیشتری در این تیم خواهیم بود. فکری می‌داند که روزهای سختی در پیش دارد. او حالا باید در چند جبهه بجنگد و اگر نتواند تمرکز و آرامش را به تیم برگرداند، نه تنها نتیجه نخواهد گرفت بلکه احتمال برکناری‌اش زیاد است بنابراین باید از تمام تجربیاتی که سال‌های پیش در استقلال کسب کرده، استفاده کند تا بتواند به هدفش برسد.

منبع: مهر
نظرات شما
پیشخوان