تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم +جدول

در پایان معاملات امروز بازار بورس همزمان با افت ۰.۷۲ درصدی شاخص، ارزش سهام عدالت با کاهش ۱.۶ درصدی حدود ۱۳۰ هزار تومان افت کرد و به ۷ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان رسید.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

رویداد۲۴ بورس در ادامه روند نزولی روزها و هفته‌های اخیر خود، امروز هم کار خود را با کاهش ارزش سهام شرکت‌ها آغاز کرد و با ریزش ۲۴۵۰ واحدی شروع شد و شاخص کل بورس را به ارتفاع یک میلیون و ۱۹۱ هزار واحد رساند و این روند تا پایان معاملات ادامه داشت تا جایی که شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش ۸ هزار و ۶۰۱ واحدی معادل ۰.۷۲ درصد به یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۰۸ واحد رسید.

امروز نماد وسپهر، کزغال، رافزا، کرمان، دسانکو، گکوثر و آریا در گروه نمادهای پُر تراکنش قرار گرفتند و نمادهای موثر در افت شاخص هم فولاد، شستا، فارس، کگل، فملی و کچاد بود و نماد تازه عرضه اولیه شده اپال با ۳۸۹ واحد رشد، مانع افت بیشتر شاخص شد.

ارزش روز سهام عدالت

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۵۶ هزار و ۸۷۶ تومان رسید که نسبت به دیروز ۱.۶ درصد معادل ۱۳۰ هزار و ۸۹۶ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۱۲۵ تومان رسیده است.

ارزش روز سهام عدالت

ارزش روز دارایکم

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۲۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۳۳۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۲۳۴ تومان معامله شد.

ارزش روز دارایکم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دارا دوم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان