تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار‌های تهران چقدر کاهش یافت؟

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران درباره فروش کالا‌های اساسی در آستانه سال نو، توضیحاتی داد.

قیمت مرغ و تخم مرغ

رویداد۲۴  حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران اظهار کرد: از ۲۱ اسفند ماه توزیع میوه دولتی انجام خواهد شد و در قیمت تخم مرغ نیز خوشبختانه به تعادل رسیده ایم و تقریبا قیمت در تخم مرغ به نزدیکی قیمت مصوب رسیده است.

وی افزود: این اتفاق هم به این دلیل است که هم افزایش عرضه در تخم مرغ داشتیم و هم قیمت گذاری از درب مرغداری‌ها انجام گرفت و همچنین با گرم شدن هوا نگه داری طولانی مدت انجام نمی‌شود.
بیشتر بخوانید: جدیدترین قیمت مرغ، گوشت و میوه در بازار
وی ادامه داد: برنامه ریزی جدی روی قیمت مرغ داریم و در چند روز گذشته افزایش عرضه زیادی داشتیم و ما امیدواریم با این ورودی خوبی که در میدان بهمن و میدان پیروزی داریم در چند روز آینده قیمت مرغ هم به تعادل قیمت که همان ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است برسد.

عسگری گفت: در مورد سایر گروه‌های کالایی با توجه به اینکه امسال نمایشگاه بهاره نداریم، اما نارسایی نیز وجود ندارد و طرح تشدید نظارت بر بازار را ۱۵ بهمن ماه شروع کرده ایم و در حال حاضر نیز این کار با جدیت در حال انجام است. اجرای طرح تشدید از طریق گشت‌های مشترک انجام می‌شود که متشکل از نیرو‌های بازرسی اصناف، بازرسی صنعت و معدن و تعزیرات است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بیان کرد: امسال فروش فوق العاده‌هایی که انجام می‌شود از طریق فضای مجازی است و کسانی که می‌خواهند از این طریق کالای خود را به فروش برسانند می‌توانند تبلیغات داشته باشند و باید تحویل کالا درب منزل باشد. حتی ما امسال با برگزاری نمایشگاه‌ها در سطح محلات نیز مخالفت کرده ایم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مرغ ، تخم مرغ
نظرات شما
پیشخوان