تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۶اسفند ۹۹

در ادامه روند کاهشی بورس، امروز هم راستا با افت ۰.۶۹ درصدی شاخص کل، ارزش سهام عدالت نیز ۲.۲ درصد افت کرد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم

رویداد۲۴ امروز شنبه ۱۶ اسفند ۹۹ شاخص کل بورس تهران در ادامه روند کاهشی به عقب نشینی در کانال ۱.۱ میلیون واحدی ادامه داد و در پایان معاملات بورس امروز نهایتا شاخص کل بورس با ۸۱۷۳ واحد ریزش به محدوده یک میلیون و ۱۶۹ هزار و ۷۴۳ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز امروز منفی بود و ۰.۰۸ درصد افت داشت. نمادهای فملی، فارس، فولاد، شستا، شپنا، وبملت و وپاسار بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند و شستا، آبادا، ثامید، بوعلی، شپنا، وخارزم و برکت نمادهای پرتراکنش امروز بودند.

ارزش روز سهام عدالت

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۷۸ هزار و ۸۳۸ تومان رسید که نسبت به دیروز ۲.۲ درصد معادل ۱۷۶ هزار و ۲۸۸ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۰۷ هزار و ۳۰۲ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت

 ارزش روز دارایکم

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۳۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۶۳۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۰۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۶۶۹ تومان معامله شد.

ارزش دارایکم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دارا دوم
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان