تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

بیت‌کوین از ۶۰هزار دلار عبور کرد

قیمت بیت کوین با رشد سرمایه گذاری سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و همچنین ورود هرچه بیشتر سرمایه گذاران خرد برای معامله در حال رشد است. بعد از چند هفته نوسان قیمت حالا بیت کوین به رکورد تازه‌ای در قیمت خود رسیده است و ۶۰ هزار دلار را رد کرد. در خبر‌های جدید حالا گفته شده که شرکت‌ها همچنین تمایل به خرید برخی از ارز‌های دیجیتال نیز دارند که هنوز جزئیات آن کاملا مشخص نشده است.

افزایش قیمت بیت کوینرویداد۲۴ بازار رمزارزها در ماه‌های اخیر نوسانات زیادی داشته، با این حال بیت کوین توانست چندین بار رکوردشکنی کند. حالا قیمت بیت کوین از مرز ۶۰ هزار دلار فراتر رفته تا یک رکورد جدید از خود بجای بگذارد.

رمزارزهای مختلف از بیت کوین گرفته تا دوج کوین در هفته‌های پایانی ۲۰۲۰ با افزایش چشمگیر قیمتشان مواجه شدند. قیمت بیت کوین پس از اعلام سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری تسلا در این رمزارز رشد چشمگیری را نشان داد، با این حال پس از مدتی قیمت آن سقوط کرد.


بیشتر بخوانید: حرکت بیت‌کوین در مسیر صعودی


روند سقوط این رمزارز نه تنها پس از مدتی متوقف شد، بلکه دوباره در مسیر صعودی قرار گرفت. حالا بیت کوین توانسته به بالاترین سطح تاریخی خود دست پیدا کند و برای مدتی با قیمت بیش از ۶۰ هزار دلار معامله شود. با این قیمت، ارزش بازار بیت کوین از مرز ۱.۱ تریلیون دلار عبور کرده تا بیش از پیش بازار طلا را تهدید کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان