تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۹

استاندار جدید ایلام معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید ایلام با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد.

استاندار جدید ایلام معرفی شد

رویداد۲۴ در این مراسم دکتر محمد نوذری به عنوان استاندار جدید ایلام معارفه و از زحمات ۳۹ ماهه قاسم سلیمانی دشتکی قدردانی شد.

استاندار سابق ایلام در مراسم تودیع خود اظهار کرد: ایلام میعادگاه ۱۲ هزار شهید از سراسر کشور بوده و سه هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز نیز از میان مردمان این دیار فدای آرمان‌های نظام شده‌اند. طی دوران ۳۹ ماهه مسئولیت در استان تلاش کردم با هماهنگی تمامی مدیران برای حل مشکلات مردم گام بردارم و اگر موفقیتی حاصل شده نتیجه کار گروهی تمامی دلسوزان، رسانه‌ها و حمایت‌های عموم مردم بوده است.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه در طول حدود سه سال گذشته ۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان ایلام جذب شده است، تاکید کرد: تنها در سال جاری ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه در ایلام به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: وقوع سیل در ایلام در کنار خسارت‌های زیاد باعث شد در حوزه زیرساخت‌ها اعتبارات مناسبی جذب شود به طوری که در این حوزه ۷۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیز به ایلام تخصیص یافت.

استاندار سابق ایلام با بیان اینکه پروژه اتصال ایلام به شبکه ریلی در سال ۱۴۰۰ اعتبار خوبی دریافت کرده، تصریح کرد: با همکاری مدیران و همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بودجه استان ایلام برای سال ۱۴۰۰ خوب بسته شده است.

دکتر «محمد نوذری» استاندار جدید ایلام که پیش از معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری ایلام بود نیز ضمن قدردانی از حسن اعتماد ریاست جمهور و وزارت کشور گفت: تمام تلاش خود را برای بهبود معیشت مردم استان، مقابله با کرونا و برگزاری انتخاباتی سالم به کار خواهم گرفت.

او همچنین با آرزوی سلامتی و تندرستی برای مردم با ورود به سال ۱۴۰۰ بیان کرد: سال سختی بر مردم ایران و به ویژه ایلامی‌ها گذشت و با وجود سه پیک مرگبار کرونا در استان، ما همشهریان زیادی را از دست دادیم. امیدواریم سال جدید برای اصناف و مردم ایلام سالی پر از برکت و سلامتی باشد.

محمد نوذری بعد از رفتن قاسم سلیمانی دشتکی به استانداری خوزستان به عنوان سرپرست استانداری ایلام فعالیت می‌کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ایلام ، استانداری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان