تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۹

متن تبریک عید نوروز ۱۴۰۰

ارسال جملات زیبا برای تبریک عید نوروز برای ما ایرانیان از اهمیت خاصی برخوردار است و پیام‌های تبریک سال نو یکی از مهم‌ترین پیام‌هایی هستند که در ایام نوروز میان افراد رد و بدل می‌شود.

متن تبریک عید نوروز ۱۴۰۰

رویداد۲۴ اگر قصد دارید متن و جملات رسمی برای تبریک عید نوروز ۱۴۰۰ برای همکاران و دوستان خود بفرستید با ما باشید که گلچینی از متن تبریک‌های مخصوص عید نوروز را برای شما آماده کرده ایم.

متن تبریک رسمی به مناسب عید نوروز ۱۴۰۰

وقتی به جاری شدن ذکر یا مقلب القلوب والابصار می‌افتم از خدا می‌خواهم برایتان همان شور و نشاطی را رقم بزند که در آرزویش هستید. زمین نفس خود را تازه خواهد کرد و روز‌های سرد اسفند کم کم به پیشواز بهار می‌روند. آرزوهایت در سال جدید خاطره شوند. عید شما مبارک.

****

شروع سال نو همیشه نشانه فکر‌های جدید، کردار جدید، تصمیم‌های تازه، برای آینده است. آینده‌ای که می‌خواهیم آن را بهتر از گذشته بسازیم، در این سال جدید برای شما همکار عزیز و محترم سلامتی، شادی، عشق و محبت و پیروزی را از خداوند متعال خواستارم. سال نو بر شما و خانواده مبارک.

با شروع بهار همه چیز رنگ و بویی تازه به خود می‌گیرد. این افسانه‌ی زیبا و ماندگار همیشه در خاطره‌ها خواهد ماند که هر شخص احساس می‌کند که نخستین روز از بهار مشابه اولین روز آفرینش است. آغاز بهار و زنده شدن زمین مبارک باد.

سال نو مبارک

*فرخنده باد بهار شورانگیز، بر قامت سبز وجودتان شکوفه باران باد و بر لبتان خنده آکنده از مهر باد. انتهای این قصه‌ی سرد و سفید اینگونه زیبا شد. برای آغاز بهار تنها یک قدم مانده، تنها یک خورشید باقی است. هزاران تبریک برای آغاز سال ۱۴۰۰.

متن تبریک عید نوروز ۱۴۰۰

*اینک بهار تا دروازه‌های شهر رسیده و دستان پر نوازشش، طبیعت خفته را بیدار می‌سازد.
بهار سبز و زیبا و جوانه زدن درختان، سرسبز شدن دشت‌های خشک همه نشانه‌هایی از یک اتفاق مهم هستند. باران بهاری باریدن می‌گیرد، رعد و برق دهل می‌زند و آسمان را نورافشانی می‌کند.

*تا رستاخیزی دوباره در گیتی دمیده شود و من در دعایی خاضعانه از درگاه مدبر هستی، در سال جدید سلامتی، شادی، موفقیت و بهروزی و در یک کلام احسن‌الحال را برای شما و خانواده محترمتان خواهانم. سال نو مبارک.

*سال ۱۴۰۰ به مانند یک افسانه برای من و توست. سالی که شروع یک قرن است و کمتر کسی توفیق این را خواهد داشت که پایان یک قرن و شروع یک قرن دیگر را جشن بگیرد. این رویدار خاص را به شما و خانواده محترمتان تبریک می‌گویم.

*بهار طبیعت از راه می‌رسد و صحنه جهان آیینه نمای قدرت خداوندی می‌گردد. فرا رسیدن فصل شادی بخش و نشاط آور بهاران و حیات دوباره زمین که نشانه‌ای از قدرت و رحمت الهی است را به حضور شما تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سال نو مبارک

متن تبریک عید نوروز ۱۴۰۰

*در آستانه فرا رسیدن عید نوروز باستان و آغاز سال نو، تبریک و تهنیت صمیمانه خود را به شما و خانواده محترم تان تقدیم داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را برایتان آرزومندم. سال نو مبارک.

* حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می‌باشد را به شما تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما مسئلت می‌نماییم.

*با استعانت از آفریدگار جهان، و به انگیزه رستاخیز طبیعت، فرا رسیدن بهاران شکوهمند را که هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت است به حضور پر مهر حضرت عالی تبریک گفته، از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران کهن‌سال، مسالت می‌نمایم.

*بنگر به رستاخیز طبیعت که چه زیباست و هر سال رستاخیزی دیگر را تجربه می‌کنیم و چه زیباتر رستاخیز انسان در این عصر آهن و تباهی. امید است شما در سال جدید گام‌های ارزنده تری در جهت تعالی برداشته و موفقیت‌های روز افزونی برای ایران عزیز کسب نمایید.

متن تبریک عید نوروز ۱۴۰۰

* نوروز و نو زایش طبیعت از کهن آیین‌های این دیار دیرین است که دل‌ها و جان‌های آدمیان را با شمیم و نسیم خوشش می‌نوازد. گذری است برای گذشتن از کهنه گی به نو شدن از کینه و نا شکیبایی به صلح و دوستی. نوروز نقطه عزیمت برای ورود به دنیایی عاری از نادرستی و نا راستی و آغازی است بر تمام پایان ها. نوروز بر شما مبارک.

* آمدن نوروز ۱۴۰۰ و آغاز فصل بهار که با تغییر و گونه گونی طبیعت همراه است، سرشار از آیه‌ها و نشانه‌های خداوند متعال است که در تمام طول زندگی همراه ماست و فرصت بسیار مغتنمی است تا همچنان که طبیعت لباس کهنه از تن به در می‌آورد و با طراوت و پر نشاط می‌شود، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار ناراستی و کینه و رخوت بزدائیم و امیدوار و پر انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم. این خجسته روز بر شما مبارک باد.

* بهار فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. بهار یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن؛ یعنی بهتر از همه دیروز ها، سبزی و طراوت را تلاوت کردن. وقتی نگاه بهار بر دیوار دل و جانمان می‌تابد، از تدبیر کننده شب و روز و بی همتای هستی بخش، دگرگونی، تحول و بهترین حال‌ها را در لحظات تحویل سال با تمام وجودمان تمنا می‌کنیم.

*سال ۱۴۰۰، سلامتی، صلح و شادی را برای شما و تمام خانواده تان آرزومندیم، این بهار پیش رو فرخنده باد.

متن تبریک عید نوروز ۱۴۰۰

*در شکفتن بهار و گل‌های بهاری، در این نوروز باستانی که در راه است. برایت شادی و سلامتی و سربلندی را آرزو دارم. سال نو مبارک.

*نوروز، نماد جاودان نو شدن است، تجدید جوانی جهان کهن است. زین‌ها همه خوب‌تر که هر نو شدنش، یاد آور نام پاک ایران من است. سال نو مبارک.

*بوی جان می‌آید اینک از نفس‌های بهار / دست‌های پر گل این شاخه ها، بهر نثار
با پیام دلکش نوروزتان پیروز باد / با سرود تازه هر روزتان نوروز باد
شهر سرشار است از لبخند، از گل، از امید / تا جهان باقی است این آئین جهان افروز باد
نوروز ۱۴۰۰ بر شما مبارک باد.

*در اول بهار، شروع شدن سال جدید، شروع شدن مهر و محبت و دوستی، آرزو می‌کنم در همه‌ی شال سبز باشی و بدرخشی و در همه‌ی امور زندگیت موفق‌تر باشی. سال نو مبارک.

*بهار، آغاز نو شدن است، چهار فصل زندگی تان بهاری و عیدتان مبارک.

متن تبریک عید نوروز ۱۴۰۰

* حلول سال نو و بهار پر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است، را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند بزرگ و سبحان برای شما عزیزان خواستارم. سال نو مبارک.

*ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی / از این باد اَر مدد خواهی چراغ دل برافروزی
به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی / به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن
نوروز فرخنده سال ۱۴۰۰ بر شما مبارک.

*ای کاش هر روزمان نوروز باشد، تا بتوانیم نو شویم. خودمان، اندیشه هایمان و عشقمان بـه همه‌ی زیبایی‌ها ... هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز.

*‌ای نو بهار خندان از لامکان رسیدی / چیزی به یار مانی از یار ما چه دیدی
خندان و تازه رویی سر سبز و مشک بویی / همرنگ یار مایی یا رنگ از او خریدی
آغاز نوروز ۱۴۰۰ مبارک.

* مثل لحظه‌ای که باغ، در ترنم ترانه، غرق در شکوفه می‌شود. روزگارتان بهار و لحظه هایتان پر از شکوفه باد. سال نو مبارک.

*با خوبی‌ها و بدی ها، هر آنچه که بود، برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت... روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد. نوروز ۱۴۰۰ بر شما مبارک باد.

* باد صبا می‌چرخد و خبر را به گوش همه می‌رساند، که بهار آمد من نیز به یمن بهاران، همراه و هم نوا با کائنات بهترین تبریکاتم را به شما تقدیم می‌دارم. سال نو مبارک.

*دل‌های پر مهرمان را به روز‌های سبز و زیبای بهار پیوند می‌زنیم و شادی را برای یکدیگر به ارمغان می‌آوریم. سال نو مبارک.

* حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام آور دوستی، عشق و محبت است را به شما و خانواده محترمتان تبریک می‌گوییم. سال نو مبارک.

سال نو مبارک

-*جشن فرخنده فرودین است / روز بازار گل و نسرین است
فروردین است و روز فروردین / شادی و طرب را کند تلقین‌ای دو لب تو چو می‌مرا ده / کان باشد رسم روز فرودین
آغاز سال نو مبارک.

* دو قدم مانده بـه خندیدن برگ / یک نفس مانده بـه ذوق گل سرخ
چشم درون چشم بهاری دیگر / تحفه‌ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم همـه ارزانی تان … عید نوروز ۱۴۰۰ بر شما مبارک.

- بهار شوق انگیز بر قامت سبز وجودتان شکوفه باران باد، لبتان پر خنده، قلبتان از مهر آکنده، دولتتان پاینده و نوروزتان فرخنده باد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
انتشار فایل صوتی جدید چه تاثیری در آینده سیاسی محمدجواد ظریف خواهد داشت؟
پیشخوان