تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

شجاع: بازیکنان پرسپولیس را اغفال نکردم

مدافع سابق پرسپولیس نسبت به حواشی و شایعاتی که در خصوص دخالتش در بحث جدایی و حضور برخی بازیکنان این تیم در لیگ قطر شکل گرفته واکنش نشان داد.

استوری شجاع خلیل زادهرویداد۲۴ خلیل زاده در استوری خود نوشت:

«با سلام و ارادت به همه هواداران عزیز پرسپولیس

طی ساعات اخیر خبری عجیبی در یکی از چنل‌های فیک و زباله منتشر شد که هر چقدر با خودم کلنجار رفتم تا واکنشی نسبت به آن نداشته باشم نشد؛ متاسفانه رشد فضای مجازی و اغفال برخی فوتبالدوستان با استناد به این اخبار بی پایه و اساس باعث شد تا توضیحاتی درباره آن داشته باشم.

اینکه بنده قصد اغفال بازیکنی از پرسپولیس برای حضور در لیگ قطر را داشته باشم از پایه و اساس دروغ است و تنها ‌می‌توانم لفظ چرت را برای روشن‌تر شدن آن بگویم. نه بنده دست به اغفال بازیکنی زده‌ام و نه مدیران پرسپولیس که قابل احترام هم هستند، این ذهنیت را دارند و چیزی درباره آن به من گفته‌اند.


بیشتر بخوانید: زمان بازگشت پرسپولیس از هند مشخص شد


در دنیای حرفه‌ای فوتبال مسیر انتقال بازیکن کاملا مشخص است و مسلما بدون دلال بازی و واسطه‌گری‌های مرسومی که ردپای آن در همین کانال هم کاملا مشخص است، صورت می‌گیرد.

بار دیگر با احترام به همه هواداران عزیز پرسپولیس باید بگویم بنده هیچ صحبتی و دخالتی در اتفاقات پرسپولیس و خصوصا انتقال و صحبت با هم‌تیمی‌های سابقم برای حضور در قطر نداشته‌ام و در شرایطی که شاهد رسانه‌های قابل احترامی در ایران هستیم، امیدوارم بساط این چنل‌های دوزاری و بدون منبع برچیده شود.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان