تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

داستان عجیب استقلال بدون کمالوند!

بدون شک نمی‌توان مدعی شد کمالوند نقش اول همه موفقیت‌های استقلال بود همان طور که حالا هم نمی‌شود تمام ناکامی‌ها را گردن یک نفر انداخت.

دلیل جدایی فراز کمالوند از استقلال

رویداد۲۴ وقتی فرهاد مجیدی اسفند ماه سال گذشته برای سومین مرتبه سرمربی استقلال شد از وجود فراز کمالوند به عنوان مدیر فنی کنار خود استفاده کرد و عملاً بخش اعظمی از تمرینات زیر نظر این مربی صورت می‌گرفت.

برخی کارشناسان نیز معتقد بودند مشاوره های  تاکتیکی فراز در جریان مسابقات به ویژه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نقش بسیار مؤثری در کسب پیروزی‌های ارزشمند آبی‌پوشان و راهیابی آنها به مرحله حذفی این پیکارها ایفا کرد ولی پس از بازگشت کاروان استقلال به تهران و پایان رقابت‌های آسیایی، همه چیز رنگ عوض کرد.
کمالوند از جمع آبی‌پوشان جدا شده و هدایت سایپا را برعهده گرفت. استقلال نیز بدون حضور او تا اینجای کار کاملاً ناموفق بوده است.

۱۰ بازی و فقط یک شکست 
کارنامه استقلال و فرهاد مجیدی هنگامی که فراز کمالوند را کنار خود داشت کاملاً موفقیت‌آمیز و قابل دفاع است.
صعود تحت عنوان تیم اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، کسب پیروزی‌های ارزشمند و متحمل شدن فقط یک شکست مسئله‌ای نیست که بتوان به راحتی از کنارش عبور کرد.
استقلال از اواسط اسفند پارسال تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۱۰ مرتبه وارد میدان شد که حاصل آن ۶ پیروزی، ۳ مساوی و تنها یک شکست بود. شکستی که برابر الدحیل رقم خورد.

استقلال هنگامی که زوج مجیدی و کمالوند کنار همدیگر قرار داشتند توانست برابر فولاد خوزستان، پیکان تهران، ماشین سازی تبریز، الاهلی عربستان و الشرطه عراق (۲ مرتبه) به پیروزی دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید: علت اصلی جدایی فراز کمالوند از استقلال مشخص شد


ناکامی‌های متوالی 
داستان نتایج استقلال پس از جدایی فراز کمالوند اما کاملاً متحول شده است.
با پایان رقابت‌های آسیایی و بازگشت آبی‌پوشان تهران که با جدایی فراز همراه شد مجیدی بدون دستیار اول خود دو بار تیمش را به میدان فرستاده که حاصل آن ناکامی مقابل ذوب‌آهن و البته پرسپولیس بود و بس !اتفاقی بسیار تلخ برای هواداران.

البته بدون شک نمی‌توان مدعی شد کمالوند نقش اول همه موفقیت‌های استقلال بود همان طور که حالا هم نمی‌شود تمام ناکامی‌ها را گردن یک نفر انداخت ولی به‌ هرحال فرهاد مجیدی حالا بدون مربی که خودش آورده بود اصلاً خوب نتیجه نگرفته است و باید هرچه سریع‌تر روند ناکامی تیمش را قطع کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان